Post autor: Gość » 14 mar 2018, o 10:59
w Niemczech przeglądu bez drobnych napraw, regulacji, wymiany świec, przewodów, oleju, filtrów nie przechodzi 26% pojazdów, szczególnie naciskają na spaliny, u Nas badań nie przechodzi jedynie 2% pojazdów, wychodzi na to, że Niemcy jeżdżą nie sprawnymi gratami a Polacy śmigają idealnie sprawnymi nówkami, heeee heeee. Nie wiem czy u Nas takie niemieckie rygorystyczne zasady przeglądów aut się sprawdzą, na kołki i w krzaki pójdzie 70% starych diesli Passatów B3 i B4, Audi 80, VW Golfy I, II, III i inne takie.
w Niemczech przeglądu bez drobnych napraw, regulacji, wymiany świec, przewodów, oleju, filtrów nie przechodzi 26% pojazdów, szczególnie naciskają na spaliny, u Nas badań nie przechodzi jedynie 2% pojazdów, wychodzi na to, że Niemcy jeżdżą nie sprawnymi gratami a Polacy śmigają idealnie sprawnymi nówkami, heeee heeee. Nie wiem czy u Nas takie niemieckie rygorystyczne zasady przeglądów aut się sprawdzą, na kołki i w krzaki pójdzie 70% starych diesli Passatów B3 i B4, Audi 80, VW Golfy I, II, III i inne takie.