PGKiM informuje o zmianach!

Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy poinformować Państwa – naszych Klientów o kilku bardzo istotnych zmianach w PGKiM Sp. z o.o.. Jesteśmy w trakcie zmiany Zintegrowanego Systemu Informatycznego –
czyli programu obsługującego finanse firmy w zakresie:

– księgowości,
– kadr i płac,
– sektora mieszkaniowego,
– do obsługi Klienta tzw. Biuro Obsługi Klienta (BOK) w całym zakresie naszej działalności
czyli sprzedaży wody, ścieków, odpadów stałych oraz tzw. pozostałej sprzedaży,
– a już niebawem uruchomimy e-BOK, który da nam i naszym Klientom wiele nowych
możliwości. O uruchomieniu i korzyściach z e-BOK-a powiadomimy Państwa.

Są to naprawdę duże zmiany dla nas i dla naszych Klientów, nakładają na nas
wszystkich dodatkowe obowiązki, pracę, czujność, ale i u nas stres. Pojawiają się okresowe
trudności, które oczywiście razem pokonamy, ale wymaga to jak zawsze na początku każdej
zmiany, dużo pracy i cierpliwości od nas wszystkich. Zmiany nie są łatwe, ale często są
konieczne, prowadzą do poprawy, rozwoju, postępu. Są czymś naturalnym, wręcz potrzebnym.
Musimy nadążać za stale zmieniającymi się warunkami i dopasowywać narzędzia pracy do
potrzeb Klientów oraz dostosowywać swoje strategie do nowych okoliczności i czasów.
Wśród zmian widocznych dla Państwa już dziś, to zmiana szaty graficznej naszych
faktur. Zmieniliśmy również bank (Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim) i numer
konta bankowego, na co prosimy szczególnie zwrócić uwagę przy regulacji należności za
faktury.

Za chwilowe utrudnienia związane z tymi zmianami przepraszamy i prosimy
o cierpliwość oraz wyrozumiałość.

Z wyrazami szacunku Zarząd
i Pracownicy PGKiM Sp. z o.o.
w Tomaszowie Lubelskim.

 

źr. PGKiM Tomaszów Lubelski