CPK jednak powstanie!! I to do 2030 roku.
Niestety we Frankfurcie, gdzie Lufthansa właśnie ogłosiła budowę największego i najnowocześniejszego w Europie lotniczego portu przeładunkowego.
U nas jak zwykle się nie da!!!
Wyjaśniło się, dlaczego Tusk opóźnia CPK jak może.
CPK
A gdybyś ty był Niemcem... ? :)
To bym mieszkał w niemczech.A gdybyś ty był Niemcem... ? :)
Stara, wyliniała pisowska pierdoło! Port w Frankfurcie z dawien dawna jest największym portem cargo w regionie. Całe przedsięwzięcie polega na rozbudowie istniejącej infrastruktury. Nie na budowie od podstaw, na łące, czegoś co ma być przekopem Mierzei Wiślanej nr 2.
No właśnie. I takie brednie jak wyżej są nam wciskane. Niemcy budują niemieckie CPK za 600 milionów euro. I nie jest to żadna rozbudowa istniejącego portu lotniczego, a budowa największego w Europie lotniczego portu portu przeładunkowego.Stara, wyliniała pisowska pierdoło! Port w Frankfurcie z dawien dawna jest największym portem cargo w regionie. Całe przedsięwzięcie polega na rozbudowie istniejącej infrastruktury. Nie na budowie od podstaw, na łące, czegoś co ma być przekopem Mierzei Wiślanej nr 2.
Tylko dlaczego nie w POLSCE!!! BO KOALICJ 13 GRUDNIA, SKUTECZNIE TEN PLAN ZABLOKOWAŁA DLA POLSKI!!!
Niemcy budują swój "CPK" – po co Tuskowi w Polsce, skoro może być w Niemczech?
Niemcy ogłosili ambitny plan budowy największego i najnowocześniejszego w Europie portu lotniczego cargo we Frankfurcie, który ma być ukończony do 2030 roku. Inwestycja o wartości co najmniej 600 mln euro obejmie teren 330 tys. m², czyli łączną powierzechnię 46 boisk piłkarskich. Niemieckie plany, określane mianem "niemieckiego CPK", mają na celu wzmocnienie pozycji Lufthansy Cargo na rynku europejskim, w tym także na polskim. Nowa infrastruktura ma pozwolić na intensyfikację lotniczych przewozów towarowych, co już budzi obawy w Polsce, zwłaszcza w kontekście decyzji rządu Donalda Tuska o rezygnacji z realizacji strategicznych polskich inwestycji.
Niemcy ogłosili ambitny plan budowy największego i najnowocześniejszego w Europie portu lotniczego cargo we Frankfurcie, który ma być ukończony do 2030 roku. Inwestycja o wartości co najmniej 600 mln euro obejmie teren 330 tys. m², czyli łączną powierzechnię 46 boisk piłkarskich. Niemieckie plany, określane mianem "niemieckiego CPK", mają na celu wzmocnienie pozycji Lufthansy Cargo na rynku europejskim, w tym także na polskim. Nowa infrastruktura ma pozwolić na intensyfikację lotniczych przewozów towarowych, co już budzi obawy w Polsce, zwłaszcza w kontekście decyzji rządu Donalda Tuska o rezygnacji z realizacji strategicznych polskich inwestycji.
najważniejsza jest WIARA, skoro WIERZYSZ Niency będą największym hubem lotniczym, a my bedziemy fruwać na drzwiach od stodoły. WIERZ mocniej a to się spełni!!!!! z ponbuckiem kumie z jezierniNo właśnie. I takie brednie jak wyżej są nam wciskane. Niemcy budują niemieckie CPK za 600 milionów euro. I nie jest to żadna rozbudowa istniejącego portu lotniczego, a budowa największego w Europie lotniczego portu portu przeładunkowego.
Tylko dlaczego nie w POLSCE!!! BO KOALICJ 13 GRUDNIA, SKUTECZNIE TEN PLAN ZABLOKOWAŁA DLA POLSKI!!!
Twój stan umysłu pozwala tylko na takie prymitywne wpisy? To współczuję.najważniejsza jest WIARA, skoro WIERZYSZ Niency będą największym hubem lotniczym, a my bedziemy fruwać na drzwiach od stodoły. WIERZ mocniej a to się spełni!!!!! z ponbuckiem kumie z jezierni
Niemcy budują swój "CPK" - budują czy rozbudowują. Na tą chwilę mają największy port lotniczy jak i morski w europie, a czemu ? bo są w takim punkcie na mapie. Ciekawe kto by sciągał towar z portu pod łodzią i płacił pozniej za transport lądowy ? Francja Austria ? włochy ? tu trzeba tylko logicznie mysleć. Nie mamy szans konkurować z takim portem. CPK miał być pralnią pieniędzy ale i bez niego udało się poprzedniej władzy... zawsze bedziemy kopani ale bedzie bardziej boleć jesli będą nami rządzić tacy jak poprzednicy...
Niemcy budują swój "CPK" - budują czy rozbudowują. Na tą chwilę mają największy port lotniczy jak i morski w europie, a czemu ? bo są w takim punkcie na mapie. Ciekawe kto by sciągał towar z portu pod łodzią i płacił pozniej za transport lądowy ? Francja Austria ? włochy ? tu trzeba tylko logicznie mysleć. Nie mamy szans konkurować z takim portem. CPK miał być pralnią pieniędzy ale i bez niego udało się poprzedniej władzy... zawsze bedziemy kopani ale bedzie bardziej boleć jesli będą nami rządzić tacy jak poprzednicy...
Skąd ty te brednie wyssałeś, z brudnego palucha? Teraz faktycznie nie jesteśmy kopani, teraz dzięki obecnej władzy jesteśmy dobijani.
rozumiem WIERZĄCYCH w słowa konusa kaczego. Propaganda goebbelsa nadal święci tryumfy. Tak się składa że WIERNI kaczemu są i WIERNYMI kleru polskiego. Pomimo że klecha pieprzy jego wnuczkę i wnuka, że oszwabia WIERNRGO na każdym kroku, że każe płacic za coś co jest nic nie warte, za darmowe sakramenty i kadzenie ogłupiałych baranich łbów, że posiada miliony hektarów nie będąc rolnikiem, że posiada pałace mówiąc przygłupom baranim że to stajenki itd. TO WIERNY nadal kocha klechę i kocha kaczego hu.ja który miał i ma swego WIERNGO za szmatę, narzędzie i mięso do własnej obrony swych interesów. Taka jest część ,,ludzi'' których ulepił ponbucek na swe podobieństwo i tacy będą zawsze- to wieczni niewolnicy. Bronią swego oprawcę bo dobrze kłamie. Ale to przydatni głupcy bo wykonują najgorsze prace których nie chce wykonywać człowiek przeciętnie inteligentny. Oby tylko nie przeważali w społeczeństwie bo znów wybiorą swego króla który im wciśnie w baranie łby swą ideologię rewolucyjną jak Lenin ruskiej ciemnocie dał rewolucję a sobie władzę na ich grzbietach wywalczoną
Niemcy budują swój "CPK" – po co Tuskowi w Polsce, skoro może być w Niemczech?
Niemcy ogłosili ambitny plan budowy największego i najnowocześniejszego w Europie portu lotniczego cargo we Frankfurcie, który ma być ukończony do 2030 roku. Inwestycja o wartości co najmniej 600 mln euro obejmie teren 330 tys. m², czyli łączną powierzechnię 46 boisk piłkarskich. Niemieckie plany, określane mianem "niemieckiego CPK", mają na celu wzmocnienie pozycji Lufthansy Cargo na rynku europejskim, w tym także na polskim. Nowa infrastruktura ma pozwolić na intensyfikację lotniczych przewozów towarowych, co już budzi obawy w Polsce, zwłaszcza w kontekście decyzji rządu Donalda Tuska o rezygnacji z realizacji strategicznych polskich inwestycji.
Niemcy ogłosili ambitny plan budowy największego i najnowocześniejszego w Europie portu lotniczego cargo we Frankfurcie, który ma być ukończony do 2030 roku. Inwestycja o wartości co najmniej 600 mln euro obejmie teren 330 tys. m², czyli łączną powierzechnię 46 boisk piłkarskich. Niemieckie plany, określane mianem "niemieckiego CPK", mają na celu wzmocnienie pozycji Lufthansy Cargo na rynku europejskim, w tym także na polskim. Nowa infrastruktura ma pozwolić na intensyfikację lotniczych przewozów towarowych, co już budzi obawy w Polsce, zwłaszcza w kontekście decyzji rządu Donalda Tuska o rezygnacji z realizacji strategicznych polskich inwestycji.
Czubie jeremiahu!. Francusiu!!!! jytjj !!! bbt. Ty znowu bełkoczesz!!!!Niemcy budują swój "CPK" – po co Tuskowi w Polsce, skoro może być w Niemczech?
Niemcy ogłosili ambitny plan budowy największego i najnowocześniejszego w Europie portu lotniczego cargo we Frankfurcie, który ma być ukończony do 2030 roku. Inwestycja o wartości co najmniej 600 mln euro obejmie teren 330 tys. m², czyli łączną powierzechnię 46 boisk piłkarskich. Niemieckie plany, określane mianem "niemieckiego CPK", mają na celu wzmocnienie pozycji Lufthansy Cargo na rynku europejskim, w tym także na polskim. Nowa infrastruktura ma pozwolić na intensyfikację lotniczych przewozów towarowych, co już budzi obawy w Polsce, zwłaszcza w kontekście decyzji rządu Donalda Tuska o rezygnacji z realizacji strategicznych polskich inwestycji.
TY dalej bredzisz jak Azja Tuhaj-bejowicz nawleczony na pal przez wachmistrza Luśnię.!!! A bredzisz, bo dalej ćpasz, a prochy wódą zapijasz!!! To widać i słychać i czuć na odległość!!!! Ten twój smród idzie za tobą nawet kablem internetowym!!!!!
Przestań ćpać i chlać. Odmul się. Detoks jakiś se zaserwuj. Może wtedy napiszesz coś sensownego😁😁😁
Niemcy budują swój "CPK" – po co Tuskowi w Polsce, skoro może być w Niemczech?
Niemcy ogłosili ambitny plan budowy największego i najnowocześniejszego w Europie portu lotniczego cargo we Frankfurcie, który ma być ukończony do 2030 roku. Inwestycja o wartości co najmniej 600 mln euro obejmie teren 330 tys. m², czyli łączną powierzechnię 46 boisk piłkarskich. Niemieckie plany, określane mianem "niemieckiego CPK", mają na celu wzmocnienie pozycji Lufthansy Cargo na rynku europejskim, w tym także na polskim. Nowa infrastruktura ma pozwolić na intensyfikację lotniczych przewozów towarowych, co już budzi obawy w Polsce, zwłaszcza w kontekście decyzji rządu Donalda Tuska o rezygnacji z realizacji strategicznych polskich inwestycji.
Niemcy ogłosili ambitny plan budowy największego i najnowocześniejszego w Europie portu lotniczego cargo we Frankfurcie, który ma być ukończony do 2030 roku. Inwestycja o wartości co najmniej 600 mln euro obejmie teren 330 tys. m², czyli łączną powierzechnię 46 boisk piłkarskich. Niemieckie plany, określane mianem "niemieckiego CPK", mają na celu wzmocnienie pozycji Lufthansy Cargo na rynku europejskim, w tym także na polskim. Nowa infrastruktura ma pozwolić na intensyfikację lotniczych przewozów towarowych, co już budzi obawy w Polsce, zwłaszcza w kontekście decyzji rządu Donalda Tuska o rezygnacji z realizacji strategicznych polskich inwestycji.
Czubie jeremiahu!!! FRANCUSIU!!!! jytjj!!! Zaćpano-zachlana PiSiorsko-Konfidencka PRAWACKA mendo!!!!Niemcy budują swój "CPK" – po co Tuskowi w Polsce, skoro może być w Niemczech?
Niemcy ogłosili ambitny plan budowy największego i najnowocześniejszego w Europie portu lotniczego cargo we Frankfurcie, który ma być ukończony do 2030 roku. Inwestycja o wartości co najmniej 600 mln euro obejmie teren 330 tys. m², czyli łączną powierzechnię 46 boisk piłkarskich. Niemieckie plany, określane mianem "niemieckiego CPK", mają na celu wzmocnienie pozycji Lufthansy Cargo na rynku europejskim, w tym także na polskim. Nowa infrastruktura ma pozwolić na intensyfikację lotniczych przewozów towarowych, co już budzi obawy w Polsce, zwłaszcza w kontekście decyzji rządu Donalda Tuska o rezygnacji z realizacji strategicznych polskich inwestycji.
Weź poproś kogoś - niech ci wsadzi na łeb blaszane wiadro i niech nap...dala w niego młotkiem przez godzinę. Może oprzytomniejesz 😁😁😁
Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”