„Straszenie covidem przestało działać”. Czas na dobry marketing. Socjolog mówi, jak wcisnąć szprycę pacjentom

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: Gość » 25 wrz 2021, o 17:56

Od lat znane są metody inżynierii społecznej, które są stosowane w marketingu politycznym i ekonomicznym. One są w zasięgu ręki. Na zajęciach ze studentami nieraz analizowaliśmy przykłady udanych kampanii reklamowych. Duże przedsiębiorstwa wynajmują do tego wyspecjalizowane firmy. Rząd mógłby zatrudnić specjalistów, żeby przygotowali kampanię skierowaną do tych milionów nieprzekonanych. Tego się nie robi. Nie wiem dlaczego – powiedział Piątkowski.

Kolejnym postulatem socjologa jest przeprowadzenie debaty na temat covidu i szczepień. -Potrzebna jest poważna dyskusja zwolenników i przeciwników szczepień. Na równych prawach i bez uprzedzeń – powiedział. Przypomniał, że po obu stronach sporu są osoby z tytułami naukowymi, którym należy udzielić głosu „bez cenzury, na zasadzie otwartego studia, żeby dać obu stronom się wypowiedzieć”.

https://nczas.com/2021/09/25/straszenie-covidem-przestalo-dzialac-czas-na-dobry-marketing-socjolog-mowi-jak-wcisnac-szpryce-pacjentom/
Na górę

Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”