Burmistrz dba o 3ych śpiących przy fontannie

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: Gość » 1 wrz 2021, o 12:50

Sporo o tym już było pisane, wiec to pewnie prawda. Prawdę mówiąc to dla mnie ten pomysł jest totalnie bez sensu i mam nadzieje że nie dojdzie do jego realizacji. Bo pytanie czy rzeczywiście my mieszkańcy na tym zyskamy. Takie cos mogłoby mieć rację bytu jakby równolegle z Zamojska i Lwowską były ulice które rzeczywiście mogły przejąć z nich ruch, ale te ulice które są absolutnie się do tego nie nadają. Może od biedy dałoby sie pozmieniać tak że przejazd Kaczorowskiego - Piekarską jakoś by funkcjonował ( po zmianie pierwszeństwa z Piłsudskiego i Kościuszki ), ale od wschodniej strony nie nie ma ma takich ulic aby można tam było sensownie poprowadzić spory ruch. Według mnie aby o czymś takim myśleć, to po otwarciu obwodnicy należało by przez kilka miesięcy mierzyć natężenie ruchu na Lwowskiej i jeśli rzeczywiście spadnie tak bardzo, to wtedy planować przebudowę, Choć według mnie to spadek ruchu na Lwowskiej będzie rzędu jakichś 20-30%. Czemu tak, bo ilekroć idę lub jadę Lwowską, patrzę na tablice rejestracyjne i przeważnie na 10 samochodów 8 ma LTM na tablicy. Wiec ruch nadal będzie spory, szczególnie w tzw szczycie. Ważniejszą kwestia o której należy pomyśleć jest łaszczowiecka i skrzyżowanie z Zamojska. To za chwile będzie bardzo duży problem dla wszystkich, a nie znalazłem nigdzie informacji aby był jakiś pomysł aby go rozwiązać. Już teraz korki są do tych rond na wiadukcie, a jak będzie otwarta obwodnica to korek będzie na S-ce do Dąbrowy.
I nie wiem czy samą regulacja świateł uda im się to rozwiązać. A może ktoś wie mógłby się podzielić taką informacją czy jest tu coś planowane.
Na górę

Postautor: zelasko » 1 wrz 2021, o 13:32

Jak wschodnia strona miasta nie ma takich ulic? Co ty pitolisz?! Odejdź od kompa wyjdź z domu i zobacz! Zamknięcie ronda dla ruchu samochodowego to dobre rozwiązanie! Handel wcale na tym nie ucierpi więc już nie gadajcie głupot ludzie bo normalnie nóż się w kieszenie otwiera jak słyszę to PITOLENIE! Tak samo jak stwierdxenie, że przez obwodnicę sklepy w centrum padną. LUDZIE CZY WY NAPRAWDE JESTESCIE TAK KUŹWA GŁUPI?!
PS: samochody na ltm to nie tylko ludzie mieszkający w Tomaszowie gościu :D ogarnijcie się bo te zmiany nie są dla was staruchy tylko dla młodych ( TAK DLA MŁODYCH CO PRACUJĄ NA WASZE EMERYTURY!! )



Gość pisze:
> Sporo o tym już było pisane, wiec to pewnie prawda. Prawdę mówiąc to dla
> mnie ten pomysł jest totalnie bez sensu i mam nadzieje że nie dojdzie do
> jego realizacji. Bo pytanie czy rzeczywiście my mieszkańcy na tym zyskamy.
> Takie cos mogłoby mieć rację bytu jakby równolegle z Zamojska i Lwowską
> były ulice które rzeczywiście mogły przejąć z nich ruch, ale te ulice które
> są absolutnie się do tego nie nadają. Może od biedy dałoby sie pozmieniać
> tak że przejazd Kaczorowskiego - Piekarską jakoś by funkcjonował ( po
> zmianie pierwszeństwa z Piłsudskiego i Kościuszki ), ale od wschodniej
> strony nie nie ma ma takich ulic aby można tam było sensownie poprowadzić
> spory ruch. Według mnie aby o czymś takim myśleć, to po otwarciu obwodnicy
> należało by przez kilka miesięcy mierzyć natężenie ruchu na Lwowskiej i
> jeśli rzeczywiście spadnie tak bardzo, to wtedy planować przebudowę, Choć
> według mnie to spadek ruchu na Lwowskiej będzie rzędu jakichś 20-30%. Czemu
> tak, bo ilekroć idę lub jadę Lwowską, patrzę na tablice rejestracyjne i
> przeważnie na 10 samochodów 8 ma LTM na tablicy. Wiec ruch nadal będzie
> spory, szczególnie w tzw szczycie. Ważniejszą kwestia o której należy
> pomyśleć jest łaszczowiecka i skrzyżowanie z Zamojska. To za chwile będzie
> bardzo duży problem dla wszystkich, a nie znalazłem nigdzie informacji aby
> był jakiś pomysł aby go rozwiązać. Już teraz korki są do tych rond na
> wiadukcie, a jak będzie otwarta obwodnica to korek będzie na S-ce do
> Dąbrowy.
> I nie wiem czy samą regulacja świateł uda im się to rozwiązać. A może ktoś
> wie mógłby się podzielić taką informacją czy jest tu coś planowane.
Na górę

Postautor: Gość » 1 wrz 2021, o 14:30

Taa...zobaczcie jak wyglada ruch i parkowanie na ul.Piekarskiej i JPII np.we czwartki a przeciez to Zieleniak ma działać dla dobra mieszkańców 6 dni w tygodniu.O Chocimskiej nie wspomne bo tam dochodzi nieraz do awantur.
Zamknięcie ronda i Lwowskiej nie będzie wielkim utrudnieniem.Oj będzie.
Na górę

Postautor: wwww » 2 wrz 2021, o 13:30

brak dojazdu samochodów i parkingu w rynku klapa handlowców
Na górę

Postautor: Gość » 2 wrz 2021, o 14:51

To z całym szacunkiem jest zły pomysł bo będzie więcej problemów niź korzyści.

Popatrzcie jak reklamy szpecą miasto.Remont handlowca ujawnił jego odrapane oblicze ale zobaczcie jak brak oczobijących reklam uspokoiło atmosferę.
Mam nadzieję,że pan Konserwator przypilnuje tego juź chyba zabytku.
Na górę

Postautor: Pusz » 2 wrz 2021, o 15:31

Taaaaa.. przecież logiczne jest, że aby zamknąć rondo i puścić ruch bokami trzeba bedzie zmienić organizację ruchu i przebudować kilka skrzyżowań. No ale wy nie myślicie, zapomniałem.



Gość pisze:
> Taa...zobaczcie jak wyglada ruch i parkowanie na ul.Piekarskiej i JPII
> np.we czwartki a przeciez to Zieleniak ma działać dla dobra mieszkańców 6
> dni w tygodniu.O Chocimskiej nie wspomne bo tam dochodzi nieraz do awantur.
> Zamknięcie ronda i Lwowskiej nie będzie wielkim utrudnieniem.Oj będzie.
Na górę

Postautor: Gość » 2 wrz 2021, o 16:50

Taaa... Postawmy a rondzie hale,zamknijmy Lwowską,trochę Zamojskiej,odrobinę Piłsudskiego i Listopadowej.

A potem się zobaczy czy damy radę przebudować wiele skrzyżowań i czy zmiana kiedunku ruchu nie wkurzy wszystkich mieszkańcow.Wszak to nie tiry będą się przeciskać po ulicach a ludzie dojeżdżający do pracy,szkół przedszkoli,urzędów,sklepów.

Nie stać nas na nowe zadłuźenia.Myślicie logicznie.
Jak inwestować to w produkcję a nie w deptaki i alejki.
Na górę

Postautor: Basso » 2 wrz 2021, o 16:54

Gość pisze:
> Taaa... Postawmy a rondzie hale,zamknijmy Lwowską,trochę
> Zamojskiej,odrobinę Piłsudskiego i Listopadowej.
>
> A potem się zobaczy czy damy radę przebudować wiele skrzyżowań i czy zmiana
> kiedunku ruchu nie wkurzy wszystkich mieszkańcow.Wszak to nie tiry będą się
> przeciskać po ulicach a ludzie dojeżdżający do pracy,szkół
> przedszkoli,urzędów,sklepów.
>
> Nie stać nas na nowe zadłuźenia.Myślicie logicznie.
> Jak inwestować to w produkcję a nie w deptaki i alejki.


Weźcie się lepiej do roboty.
A nie tylko radosna twórczość
Na górę

Postautor: Gość » 2 wrz 2021, o 17:09

Jak tak to najpierw przebudujmy te drogi i stwórzmy nowoczesne skrzyżowania najlepiej bezkolizyjne a potem pomyślimy o nowej Starówce z nowym pomnikiem.
Na górę

Postautor: Gość » 2 wrz 2021, o 17:10

No dobrze. Zakładając, że klamka zapadła. Jak i które ulice zostaną przebudowane?
Na górę

Postautor: Gość » 2 wrz 2021, o 19:00

nie wyobrażam sobie większego ruchu na Piekarskiej, we czwartki i soboty już teraz są cyrki
Na górę

Postautor: Gość » 2 wrz 2021, o 19:07

Trzeba zrobić ankietę i zobaczyć czy ludziom to pasuje?
Na górę

Postautor: Gość » 2 wrz 2021, o 23:34

Unijnych piniędzy nie będzie:( Wszyscy oburzeni.
Na górę

Postautor: wwww » 3 wrz 2021, o 09:07

przebieg obwodnicy rynku wąskimi ulicami
do wglądu w urzędzie miasta
tel.84 664 37 40
Na górę

Postautor: Gość » 3 wrz 2021, o 11:28

Po to są(będą) obwodnice, by wyprowadzać ruch kołowy z centrów miast. Warszawa robi to samo. Cenna inicjatywa, piątka się należy naszej kochanej władzy. W Zamosciu rozbudowano ulicę Namysłowskiego równoległą do obwodnicy i też opozycja krzyczyła po co, na co, dziś wszyscy nią jeżdzą i widzą jak skraca czas dojazdu np z Kilinskiego do Kauflandu. I chwalą z perspektywy czasu wizję prezydenta Wnuka. Tak samo jest w naszym pięknym i kochanym T.L. Jestem za.
Na górę


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”