Obwodnica

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 11:21

Obwodnic pisze:
> Dla mnie idiotyzmem jest rondo z którego jest zakaz ⛔ takie cuda tylko w
> Polsce takich mamy speców, niejeden wjedzie w ten zjazd i pojedzie pod prąd
> 😱😱
Ty na pewno wjedziesz w ten zjazd.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 11:27

Obwodnic pisze:
> Dla mnie idiotyzmem jest rondo z którego jest zakaz ⛔ takie cuda tylko w
> Polsce takich mamy speców, niejeden wjedzie w ten zjazd i pojedzie pod prąd
> 😱😱
Jak się nie zna przepisów, to najlepiej chodzić na piechotę. Bezpiecznie będzie dla wszystkich i dla ciebie.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 12:18

Gość pisze:
> Gość pisze:
> > Gość pisze:
> > > No i jest jazda. Tylko po co? Wystarczy wytłumaczyć jakim cudem po
> > > namalowaniu już białych linii zniknie ta górka przed światłami.
> >
> > To nie jest żadną tajemnica, żółte pasy są tymczasowe, po otwarciu obwodnicy i
> > puszeniu przez nią ruchu samochodów będzie remont starego odcinka 17 od świateł
> w
> > kierunku Tomaszowa.
>
> Ta górka za światłami to po remoncie nie zniknie, tzn zniknie ale to i tak bez
> znaczenia bo po otwarciu obwodnicy przejazdu na wprost już nie będzie. Aby
> pojechać prosto w Zamojską na światłach trzeba będzie skręcić w prawo i tamta uliczką
> koło stacji paliw przejechać. A swoją drogą to teraz wjazd do miasta to może być
> makabra, Łaszczowiecka jest w stanie dalekim od dobrego, teraz już robią się na niej
> korki. A władze miasta zamiast zadbać o to aby przed puszczeniem sporego ruchu,
> zrobić tam remont i porządek (np przenieść wjazd do Biedronki na Zamojską, czy
> dodatkowe pasy skrętu do Urzędu Celnego) to raczej totalnie zlały temat, a problem
> zauważą jak jego rozwiązanie będzie dużo trudniejsze do rozwiązania niż jak jest
> teraz i minie kilak lat zanim znajdą budżet potem realizacja i po 5 latach będzie
> mniej więcej wjazd w takim samym standardzie jak obecnie. I pewnie cel zmniejszenie
> ruchu na zamojskiej będzie osiągnięty - bo większość będzie stała w korku na
> Łaszczowskiej.

Widzę iż nie tylko ja zauważam problem który będzie po otwarciu obwodnicy i rewitalizacji runku, władza totalnie popłynęła jeżeli chodzi o zaplanowanie wjazdu do miasta jak i poprowadzenia pozostałego ruchu w mieście. Urzędnicy tomaszowscy myślą że obwodnica załatwi sprawę zakorkowanego Tomaszowa, po części może i tak ale... nie ma co się cieszyć, do miasta zjeżdża dużo osób z okolicznych wsi na zakupy czy do urzędów a więc ruch w godzinach szczytowych nie zniknie, a co za tym idzie ruch puszczony bocznymi ulicami z racji wybudowania siennic zostanie utrudniony, nie tylko dla zwykłych kierujących ale i dla służb ratunkowych.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 12:21

Gość pisze:
> Gość pisze:
> > Gość pisze:
> > > Gość pisze:
> > > > No i jest jazda. Tylko po co? Wystarczy wytłumaczyć jakim cudem po
> > > > namalowaniu już białych linii zniknie ta górka przed światłami.
> > >
> > > To nie jest żadną tajemnica, żółte pasy są tymczasowe, po otwarciu
> obwodnicy i
> > > puszeniu przez nią ruchu samochodów będzie remont starego odcinka 17 od
> świateł
> > w
> > > kierunku Tomaszowa.
> >
> > Ta górka za światłami to po remoncie nie zniknie, tzn zniknie ale to i tak
> bez
> > znaczenia bo po otwarciu obwodnicy przejazdu na wprost już nie będzie. Aby
> > pojechać prosto w Zamojską na światłach trzeba będzie skręcić w prawo i tamta
> uliczką
> > koło stacji paliw przejechać. A swoją drogą to teraz wjazd do miasta to może
> być
> > makabra, Łaszczowiecka jest w stanie dalekim od dobrego, teraz już robią się na
> niej
> > korki. A władze miasta zamiast zadbać o to aby przed puszczeniem sporego ruchu,
> > zrobić tam remont i porządek (np przenieść wjazd do Biedronki na Zamojską, czy
> > dodatkowe pasy skrętu do Urzędu Celnego) to raczej totalnie zlały temat, a
> problem
> > zauważą jak jego rozwiązanie będzie dużo trudniejsze do rozwiązania niż jak jest
> > teraz i minie kilak lat zanim znajdą budżet potem realizacja i po 5 latach
> będzie
> > mniej więcej wjazd w takim samym standardzie jak obecnie. I pewnie cel
> zmniejszenie
> > ruchu na zamojskiej będzie osiągnięty - bo większość będzie stała w korku na
> > Łaszczowskiej.
>
> Widzę iż nie tylko ja zauważam problem który będzie po otwarciu obwodnicy i
> rewitalizacji runku, władza totalnie popłynęła jeżeli chodzi o zaplanowanie wjazdu do
> miasta jak i poprowadzenia pozostałego ruchu w mieście. Urzędnicy tomaszowscy myślą
> że obwodnica załatwi sprawę zakorkowanego Tomaszowa, po części może i tak ale... nie
> ma co się cieszyć, do miasta zjeżdża dużo osób z okolicznych wsi na zakupy czy do
> urzędów a więc ruch w godzinach szczytowych nie zniknie, a co za tym idzie ruch
> puszczony bocznymi ulicami z racji wybudowania siennic zostanie utrudniony, nie
> tylko dla zwykłych kierujących ale i dla służb ratunkowych.

Bo przy łaszczowieckiej powinno być dwupasmowe rondo a nie światła.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 12:41

Gość pisze:
> Gość pisze:
> > Gość pisze:
> > > Gość pisze:
> > > > Gość pisze:
> > > > > No i jest jazda. Tylko po co? Wystarczy wytłumaczyć jakim cudem
> po
> > > > > namalowaniu już białych linii zniknie ta górka przed światłami.
> > > >
> > > > To nie jest żadną tajemnica, żółte pasy są tymczasowe, po otwarciu
> > obwodnicy i
> > > > puszeniu przez nią ruchu samochodów będzie remont starego odcinka 17
> od
> > świateł
> > > w
> > > > kierunku Tomaszowa.
> > >
> > > Ta górka za światłami to po remoncie nie zniknie, tzn zniknie ale to i
> tak
> > bez
> > > znaczenia bo po otwarciu obwodnicy przejazdu na wprost już nie będzie.
> Aby
> > > pojechać prosto w Zamojską na światłach trzeba będzie skręcić w prawo i
> tamta
> > uliczką
> > > koło stacji paliw przejechać. A swoją drogą to teraz wjazd do miasta to
> może
> > być
> > > makabra, Łaszczowiecka jest w stanie dalekim od dobrego, teraz już robią
> się na
> > niej
> > > korki. A władze miasta zamiast zadbać o to aby przed puszczeniem sporego
> ruchu,
> > > zrobić tam remont i porządek (np przenieść wjazd do Biedronki na Zamojską,
> czy
> > > dodatkowe pasy skrętu do Urzędu Celnego) to raczej totalnie zlały temat, a
> > problem
> > > zauważą jak jego rozwiązanie będzie dużo trudniejsze do rozwiązania niż jak
> jest
> > > teraz i minie kilak lat zanim znajdą budżet potem realizacja i po 5 latach
> > będzie
> > > mniej więcej wjazd w takim samym standardzie jak obecnie. I pewnie cel
> > zmniejszenie
> > > ruchu na zamojskiej będzie osiągnięty - bo większość będzie stała w korku
> na
> > > Łaszczowskiej.
> >
> > Widzę iż nie tylko ja zauważam problem który będzie po otwarciu obwodnicy i
> > rewitalizacji runku, władza totalnie popłynęła jeżeli chodzi o zaplanowanie
> wjazdu do
> > miasta jak i poprowadzenia pozostałego ruchu w mieście. Urzędnicy tomaszowscy
> myślą
> > że obwodnica załatwi sprawę zakorkowanego Tomaszowa, po części może i tak ale...
> nie
> > ma co się cieszyć, do miasta zjeżdża dużo osób z okolicznych wsi na zakupy czy
> do
> > urzędów a więc ruch w godzinach szczytowych nie zniknie, a co za tym idzie ruch
> > puszczony bocznymi ulicami z racji wybudowania siennic zostanie utrudniony, nie
> > tylko dla zwykłych kierujących ale i dla służb ratunkowych.
>
> Bo przy łaszczowieckiej powinno być dwupasmowe rondo a nie światła.


tak racja tylko nie wiem czy wiesz ulicę zamojską i lwowską chcą włączyć do drug gminnych co za tym idzie zapewne status tej drogi będzie taki że nie wybudują ronda które od lat tam powinno istnieć. To co chcą zrobić w ciągu kilku następnych lat z ruchem w mieście to jakaś porażka.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 12:57

Gość pisze:
> Gość pisze:
> > Gość pisze:
> > > Gość pisze:
> > > > Gość pisze:
> > > > > Gość pisze:
> > > > > > No i jest jazda. Tylko po co? Wystarczy wytłumaczyć jakim
> cudem
> > po
> > > > > > namalowaniu już białych linii zniknie ta górka przed
> światłami.
> > > > >
> > > > > To nie jest żadną tajemnica, żółte pasy są tymczasowe, po
> otwarciu
> > > obwodnicy i
> > > > > puszeniu przez nią ruchu samochodów będzie remont starego odcinka
> 17
> > od
> > > świateł
> > > > w
> > > > > kierunku Tomaszowa.
> > > >
> > > > Ta górka za światłami to po remoncie nie zniknie, tzn zniknie ale
> to i
> > tak
> > > bez
> > > > znaczenia bo po otwarciu obwodnicy przejazdu na wprost już nie
> będzie.
> > Aby
> > > > pojechać prosto w Zamojską na światłach trzeba będzie skręcić w prawo
> i
> > tamta
> > > uliczką
> > > > koło stacji paliw przejechać. A swoją drogą to teraz wjazd do miasta
> to
> > może
> > > być
> > > > makabra, Łaszczowiecka jest w stanie dalekim od dobrego, teraz już
> robią
> > się na
> > > niej
> > > > korki. A władze miasta zamiast zadbać o to aby przed puszczeniem
> sporego
> > ruchu,
> > > > zrobić tam remont i porządek (np przenieść wjazd do Biedronki na
> Zamojską,
> > czy
> > > > dodatkowe pasy skrętu do Urzędu Celnego) to raczej totalnie zlały
> temat, a
> > > problem
> > > > zauważą jak jego rozwiązanie będzie dużo trudniejsze do rozwiązania
> niż jak
> > jest
> > > > teraz i minie kilak lat zanim znajdą budżet potem realizacja i po 5
> latach
> > > będzie
> > > > mniej więcej wjazd w takim samym standardzie jak obecnie. I pewnie
> cel
> > > zmniejszenie
> > > > ruchu na zamojskiej będzie osiągnięty - bo większość będzie stała w
> korku
> > na
> > > > Łaszczowskiej.
> > >
> > > Widzę iż nie tylko ja zauważam problem który będzie po otwarciu obwodnicy i
> > > rewitalizacji runku, władza totalnie popłynęła jeżeli chodzi o zaplanowanie
> > wjazdu do
> > > miasta jak i poprowadzenia pozostałego ruchu w mieście. Urzędnicy
> tomaszowscy
> > myślą
> > > że obwodnica załatwi sprawę zakorkowanego Tomaszowa, po części może i tak
> ale...
> > nie
> > > ma co się cieszyć, do miasta zjeżdża dużo osób z okolicznych wsi na zakupy
> czy
> > do
> > > urzędów a więc ruch w godzinach szczytowych nie zniknie, a co za tym idzie
> ruch
> > > puszczony bocznymi ulicami z racji wybudowania siennic zostanie
> utrudniony, nie
> > > tylko dla zwykłych kierujących ale i dla służb ratunkowych.
> >
> > Bo przy łaszczowieckiej powinno być dwupasmowe rondo a nie światła.
>
>
> tak racja tylko nie wiem czy wiesz ulicę zamojską i lwowską chcą włączyć do drug
> gminnych co za tym idzie zapewne status tej drogi będzie taki że nie wybudują ronda
> które od lat tam powinno istnieć. To co chcą zrobić w ciągu kilku następnych lat z
> ruchem w mieście to jakaś porażka.
Mnie sie dobrze jeździ po Tomaszowie, oznakowania są dobre, władze dbają o drogi i stan na nich. Widać , że ktoś tu nie jezdził nawet po Zamosciu, a zabiera głos.
Włodek Instruktor nauki jazdy
Na górę

Postautor: Moze » 18 cze 2021, o 13:01

Gość pisze:
> Gość pisze:
> > Gość pisze:
> > > Gość pisze:
> > > > No i jest jazda. Tylko po co? Wystarczy wytłumaczyć jakim cudem po
> > > > namalowaniu już białych linii zniknie ta górka przed światłami.
> > >
> > > To nie jest żadną tajemnica, żółte pasy są tymczasowe, po otwarciu
> obwodnicy i
> > > puszeniu przez nią ruchu samochodów będzie remont starego odcinka 17 od
> świateł
> > w
> > > kierunku Tomaszowa.
> >
> > Ta górka za światłami to po remoncie nie zniknie, tzn zniknie ale to i tak
> bez
> > znaczenia bo po otwarciu obwodnicy przejazdu na wprost już nie będzie. Aby
> > pojechać prosto w Zamojską na światłach trzeba będzie skręcić w prawo i tamta
> uliczką
> > koło stacji paliw przejechać. A swoją drogą to teraz wjazd do miasta to może
> być
> > makabra, Łaszczowiecka jest w stanie dalekim od dobrego, teraz już robią się na
> niej
> > korki. A władze miasta zamiast zadbać o to aby przed puszczeniem sporego ruchu,
> > zrobić tam remont i porządek (np przenieść wjazd do Biedronki na Zamojską, czy
> > dodatkowe pasy skrętu do Urzędu Celnego) to raczej totalnie zlały temat, a
> problem
> > zauważą jak jego rozwiązanie będzie dużo trudniejsze do rozwiązania niż jak jest
> > teraz i minie kilak lat zanim znajdą budżet potem realizacja i po 5 latach
> będzie
> > mniej więcej wjazd w takim samym standardzie jak obecnie. I pewnie cel
> zmniejszenie
> > ruchu na zamojskiej będzie osiągnięty - bo większość będzie stała w korku na
> > Łaszczowskiej.
>
> Widzę iż nie tylko ja zauważam problem który będzie po otwarciu obwodnicy i
> rewitalizacji runku, władza totalnie popłynęła jeżeli chodzi o zaplanowanie wjazdu do
> miasta jak i poprowadzenia pozostałego ruchu w mieście. Urzędnicy tomaszowscy myślą
> że obwodnica załatwi sprawę zakorkowanego Tomaszowa, po części może i tak ale... nie
> ma co się cieszyć, do miasta zjeżdża dużo osób z okolicznych wsi na zakupy czy do
> urzędów a więc ruch w godzinach szczytowych nie zniknie, a co za tym idzie ruch
> puszczony bocznymi ulicami z racji wybudowania siennic zostanie utrudniony, nie
> tylko dla zwykłych kierujących ale i dla służb ratunkowych.

Racja, wjazd łaszczowiecką to będzie tragedia. Do tego tiry będą na tych rondkach tamować ruch bo żeby tam wykręcić muszą mocno zwolnić.
Więc kto mądrzejszy ten czmychnie na stary wlot do miasta.
Co to problemów z ruchem po zamknieciu ronda to się nie zgodzę.
Odejdzie nam tranzyt z lwowskiej więc po tych bocznych nie będzie tyle aut jeździć.
Nie przesadzajmy ze ruch bocznymi ulicami zostanie utrudniony, no chyba, że w czwartek.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 13:39

Nie zapominajmy- w uliczkach bocznych jest dużo posesji prywatnych z których wyjeżdżają auta- kierowcy z chęci ustąpienia wyjeżdżającemu kierowcy z posesji będą tamować ruch, Ci co nie mają miejsca na posesji często stawiają auta przy drodze bądź na poboczu. Sama szerokość drogi już utrudnia ruch aut dostawczych co spowolni ruch, a latem dojdą do tego rowerzyści. Co gdy na takiej ulicy zdarzy się kolizja? Jak zawrócić ciąg aut? Gadanie że tranzyt pójdzie obwodnicą i nie będzie źle z jazdą po mieście to ukrywanie faktu że do naszego miasta tir tez musi wjechać z towarem do biedronki,stokrotki, inter... itd. Nie zapominajmy o innych autach dostawczych które z racji gabarytów będą miały problemy na wąskich uliczkach. Chyba ktoś z UM chce tu zbagatelizować problem aby tylko nie mówiono że władza chce na swoje widzi mi się budowy siennic uprzykrzyć życie mieszkańcom. Nie rozumiem w ogóle po co ten zabieg z przebudowa? Kto na tym zyska? Bo chyba nie miasto, w centrum handel padnie, turystów nie przybędzie, miejsc pracy no może tylko kilka. Więc po co to? Nie negował bym tego gdybyśmy mieli szerokie boczne te ulice, skrzyżowania na nich dobrze widoczne itd. Moim zdaniem zabieg ten albo to głupota albo celowe działanie kogoś dla czyjegoś zysku bo inaczej nie mogę tego pojąć po co to komu takie kombinowanie jak już teraz jest ok.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 13:52

> Gość pisze:

> Mnie sie dobrze jeździ po Tomaszowie, oznakowania są dobre, władze dbają o drogi i
> stan na nich. Widać , że ktoś tu nie jezdził nawet po Zamosciu, a zabiera głos.
> Włodek Instruktor nauki jazdy


Panie Włodku Instruktorze mowa tu o płynności ruchu, nie o oznaczeniu dróg czy ich stanie technicznym. Oznaczenia i drogi są ok, ale pomysł puszczania drogami dojazdowymi nieprzeznaczonymi na takie natężenie ruchu jakie jest rankiem gdy wszyscy jada do pracy i w innych godzinach szczytu to jakaś farsa. Tu Panu wtedy znaki nie pomogą i dobry stan nawierzchni jak będzie Pan stał w korku razem z karetka na sygnale. Mamy w Tomaszowie jedną szerszą ulice główna, istna aortę miasta która służby wykorzystują chcąc się przebić chociażby w stronę Łaszczowa, po rewitalizacji będzie problem taki jak opisujemy. Miasto się zakorkuje a ruch będzie utrudniony, chcąc wskoczyć na boczną ulicę by ominąć siennice służby ratownicze mogą napotkać ,,korek,, spowodowany przez rowerzystę którego nie będzie można minąć itp. Pan Instruktor może i ma wiedzę o ruchu drogowym ale małą wyobraźnie
Na górę

Postautor: Moze » 18 cze 2021, o 14:38

Gość pisze:
> Nie zapominajmy- w uliczkach bocznych jest dużo posesji prywatnych z
> których wyjeżdżają auta- kierowcy z chęci ustąpienia wyjeżdżającemu
> kierowcy z posesji będą tamować ruch, Ci co nie mają miejsca na posesji
> często stawiają auta przy drodze bądź na poboczu. Sama szerokość drogi już
> utrudnia ruch aut dostawczych co spowolni ruch, a latem dojdą do tego
> rowerzyści. Co gdy na takiej ulicy zdarzy się kolizja? Jak zawrócić ciąg
> aut? Gadanie że tranzyt pójdzie obwodnicą i nie będzie źle z jazdą po
> mieście to ukrywanie faktu że do naszego miasta tir tez musi wjechać z
> towarem do biedronki,stokrotki, inter... itd. Nie zapominajmy o innych
> autach dostawczych które z racji gabarytów będą miały problemy na wąskich
> uliczkach. Chyba ktoś z UM chce tu zbagatelizować problem aby tylko nie
> mówiono że władza chce na swoje widzi mi się budowy siennic uprzykrzyć
> życie mieszkańcom. Nie rozumiem w ogóle po co ten zabieg z przebudowa? Kto
> na tym zyska? Bo chyba nie miasto, w centrum handel padnie, turystów nie
> przybędzie, miejsc pracy no może tylko kilka. Więc po co to? Nie negował
> bym tego gdybyśmy mieli szerokie boczne te ulice, skrzyżowania na nich
> dobrze widoczne itd. Moim zdaniem zabieg ten albo to głupota albo celowe
> działanie kogoś dla czyjegoś zysku bo inaczej nie mogę tego pojąć po co to
> komu takie kombinowanie jak już teraz jest ok.


Oj, wy to zawsze płaczecie jak ktoś chce coś zmienić, że źle, że ruch się zatamuje.
Jeśli przebudują kilka skrzyzowań ( a o czymś takim była wzmianka) i zrobią to mądrze to nic się nie zakorkuje.
Do tego nie chcą zamknąć całej lwowskiej, tylko RONDO.
Handel w centrum padnie?! Człowieku...niby czemu? Skąd ten pomysł? Ile aut które jedzie tranzytem zatrzymuje się tu, żeby robić zakupy?
Tak tiry i cieżarówki będą musiały dojechać do inter, do stokrotki czy do biedronki, ale jak na boga zamknięcie ronda ma im to utrudnić:D
Super argument, tylko wiesz człowieku, że da radę ciężarówką objechać tomaszów nie wjeżdżając na lwowska? I wcale nie wiąże się to z przeciskaniem się wąskimi uliczkami.
Naprawdę nie rozumiem was...ale cóż, pewnie macie 50+ i się boicie zmian...zmian które mogą być na plus dla młodych.
Czyli dla osób które robią na waszą wyczekiwaną 14nasta emeryturę.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 15:09

Moze pisze:
> Gość pisze:
> > Nie zapominajmy- w uliczkach bocznych jest dużo posesji prywatnych z
> > których wyjeżdżają auta- kierowcy z chęci ustąpienia wyjeżdżającemu
> > kierowcy z posesji będą tamować ruch, Ci co nie mają miejsca na posesji
> > często stawiają auta przy drodze bądź na poboczu. Sama szerokość drogi już
> > utrudnia ruch aut dostawczych co spowolni ruch, a latem dojdą do tego
> > rowerzyści. Co gdy na takiej ulicy zdarzy się kolizja? Jak zawrócić ciąg
> > aut? Gadanie że tranzyt pójdzie obwodnicą i nie będzie źle z jazdą po
> > mieście to ukrywanie faktu że do naszego miasta tir tez musi wjechać z
> > towarem do biedronki,stokrotki, inter... itd. Nie zapominajmy o innych
> > autach dostawczych które z racji gabarytów będą miały problemy na wąskich
> > uliczkach. Chyba ktoś z UM chce tu zbagatelizować problem aby tylko nie
> > mówiono że władza chce na swoje widzi mi się budowy siennic uprzykrzyć
> > życie mieszkańcom. Nie rozumiem w ogóle po co ten zabieg z przebudowa? Kto
> > na tym zyska? Bo chyba nie miasto, w centrum handel padnie, turystów nie
> > przybędzie, miejsc pracy no może tylko kilka. Więc po co to? Nie negował
> > bym tego gdybyśmy mieli szerokie boczne te ulice, skrzyżowania na nich
> > dobrze widoczne itd. Moim zdaniem zabieg ten albo to głupota albo celowe
> > działanie kogoś dla czyjegoś zysku bo inaczej nie mogę tego pojąć po co to
> > komu takie kombinowanie jak już teraz jest ok.
>
>
> Oj, wy to zawsze płaczecie jak ktoś chce coś zmienić, że źle, że ruch się zatamuje.
> Jeśli przebudują kilka skrzyzowań ( a o czymś takim była wzmianka) i zrobią to mądrze
> to nic się nie zakorkuje.
> Do tego nie chcą zamknąć całej lwowskiej, tylko RONDO.
> Handel w centrum padnie?! Człowieku...niby czemu? Skąd ten pomysł? Ile aut które
> jedzie tranzytem zatrzymuje się tu, żeby robić zakupy?
> Tak tiry i cieżarówki będą musiały dojechać do inter, do stokrotki czy do biedronki,
> ale jak na boga zamknięcie ronda ma im to utrudnić:D
> Super argument, tylko wiesz człowieku, że da radę ciężarówką objechać tomaszów nie
> wjeżdżając na lwowska? I wcale nie wiąże się to z przeciskaniem się wąskimi
> uliczkami.
> Naprawdę nie rozumiem was...ale cóż, pewnie macie 50+ i się boicie zmian...zmian
> które mogą być na plus dla młodych.
> Czyli dla osób które robią na waszą wyczekiwaną 14nasta emeryturę.


Widzę że Tobie to trzeba wszystko tłumaczyć jak krowie na miedzy bo nie rozumiesz sensu wypowiedzi a więc:
- Mówisz o przebudowie skrzyżowań, super tylko czego tego nie robią teraz gdy główny ruch jest puszczany półki co lwowską? Zaczną to robić
jak puszczą już ruch bocznymi ulicami! Wtedy będzie KASZANA
- Handel w centrum miałem na myśli - ulice andersa, sklepiki dookoła rynku i inne ulice przylegające ( przecież tu staja auta na bocznych
uliczkach i parkingach jak wprowadzą zakaz postoju tu czy tam by usprawnić ruch na tych uliczkach handel ucierpi).
- Argument iż da się objechać tirem miasto bez nie wjeżdżając w boczne uliczki to słaby argument bo raptem masz takie dwie ulice
Ściegiennego i Sikorskiego które są w miarę szerokie.
- co do wieku mam 35L więc jestem w miarę młody i potrafię obserwować, a że jestem kierowcą widzę jaki jest ruch, jakie mamy uliczki i
przylegające do nich nieruchomości, jaka jest widoczność na skrzyżowaniach i odległość posesji od szosy
(chodzi tu mi o dzieci,zwierzęta-niebezpieczeństwo wtargnięcia na jezdnię)

Powiedz mi teraz człowieku co będzie na plus z tych zmian dla młodych? Skoro już o tym wspominasz.
Powstaną nowe miejsca pracy? Zmiana organizacji ruchu w mieście poszerzy młodym horyzonty? Sprawi że młodzi będą wracać do tego miasta?
Chyba z tymi młodymi to pocisnąłeś za bardzo, albo jesteś z UM albo tak stary że nie zauważasz iż samo to że postała obwodnica i zostanie wprowadzona zmiana organizacji ruchu w mieście nie przyniesie nic prócz problemów w poruszaniu się gdyż swobodny ,,wlot,, do miasta zostanie zakłócony kręceniem się po wąskich uliczkach. Czemu nie Mówisz o problemie jaki nastanie gdy karetka ruszająca z pod szpitala będzie musiała lawirować uliczkami bo jeden jegomość zlikwidował rondo i będzie miała trudność dostać się na łaszczowianką z o wiele mniejsza prędkością jak dotychczas? Chcesz powiedzieć że wszystko widzisz w samych superlatywach? Niby czemu? Jaki masz argument iż zamknięcie ,,ronda,, sprawi że miastu wyjdzie to na plus? Jestem Ciekaw co odp.
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 15:12

Moze pisze:
> Gość pisze:
> > Nie zapominajmy- w uliczkach bocznych jest dużo posesji prywatnych z
> > których wyjeżdżają auta- kierowcy z chęci ustąpienia wyjeżdżającemu
> > kierowcy z posesji będą tamować ruch, Ci co nie mają miejsca na posesji
> > często stawiają auta przy drodze bądź na poboczu. Sama szerokość drogi już
> > utrudnia ruch aut dostawczych co spowolni ruch, a latem dojdą do tego
> > rowerzyści. Co gdy na takiej ulicy zdarzy się kolizja? Jak zawrócić ciąg
> > aut? Gadanie że tranzyt pójdzie obwodnicą i nie będzie źle z jazdą po
> > mieście to ukrywanie faktu że do naszego miasta tir tez musi wjechać z
> > towarem do biedronki,stokrotki, inter... itd. Nie zapominajmy o innych
> > autach dostawczych które z racji gabarytów będą miały problemy na wąskich
> > uliczkach. Chyba ktoś z UM chce tu zbagatelizować problem aby tylko nie
> > mówiono że władza chce na swoje widzi mi się budowy siennic uprzykrzyć
> > życie mieszkańcom. Nie rozumiem w ogóle po co ten zabieg z przebudowa? Kto
> > na tym zyska? Bo chyba nie miasto, w centrum handel padnie, turystów nie
> > przybędzie, miejsc pracy no może tylko kilka. Więc po co to? Nie negował
> > bym tego gdybyśmy mieli szerokie boczne te ulice, skrzyżowania na nich
> > dobrze widoczne itd. Moim zdaniem zabieg ten albo to głupota albo celowe
> > działanie kogoś dla czyjegoś zysku bo inaczej nie mogę tego pojąć po co to
> > komu takie kombinowanie jak już teraz jest ok.
>
>
> Oj, wy to zawsze płaczecie jak ktoś chce coś zmienić, że źle, że ruch się zatamuje.
> Jeśli przebudują kilka skrzyzowań ( a o czymś takim była wzmianka) i zrobią to mądrze
> to nic się nie zakorkuje.
> Do tego nie chcą zamknąć całej lwowskiej, tylko RONDO.
> Handel w centrum padnie?! Człowieku...niby czemu? Skąd ten pomysł? Ile aut które
> jedzie tranzytem zatrzymuje się tu, żeby robić zakupy?
> Tak tiry i cieżarówki będą musiały dojechać do inter, do stokrotki czy do biedronki,
> ale jak na boga zamknięcie ronda ma im to utrudnić:D
> Super argument, tylko wiesz człowieku, że da radę ciężarówką objechać tomaszów nie
> wjeżdżając na lwowska? I wcale nie wiąże się to z przeciskaniem się wąskimi
> uliczkami.
> Naprawdę nie rozumiem was...ale cóż, pewnie macie 50+ i się boicie zmian...zmian
> które mogą być na plus dla młodych.
> Czyli dla osób które robią na waszą wyczekiwaną 14nasta emeryturę.

A 30+ może być?
Na górę

Postautor: Gość » 18 cze 2021, o 21:29

Obwodnic pisze:
> Dla mnie idiotyzmem jest rondo z którego jest zakaz ⛔ takie cuda tylko w
> Polsce takich mamy speców, niejeden wjedzie w ten zjazd i pojedzie pod prąd
> 😱😱
Dokładnie tylko w Polsce takie idiotyzmy
Na górę

Postautor: Gość » 20 cze 2021, o 12:54

Gość pisze:
> Obwodnic pisze:
> > Dla mnie idiotyzmem jest rondo z którego jest zakaz ⛔ takie cuda tylko w
> > Polsce takich mamy speców, niejeden wjedzie w ten zjazd i pojedzie pod prąd
> > 😱😱
> Dokładnie tylko w Polsce takie idiotyzmy

a gdzie ty to widział? może to jest teraz postawiony bo nie ma na razie zjazdu gotowego
Na górę

Postautor: Gość » 20 cze 2021, o 16:09

Gość pisze:
> Gość pisze:
> > Obwodnic pisze:
> > > Dla mnie idiotyzmem jest rondo z którego jest zakaz ⛔ takie cuda tylko w
> > > Polsce takich mamy speców, niejeden wjedzie w ten zjazd i pojedzie pod prąd
> > > 😱😱
> > Dokładnie tylko w Polsce takie idiotyzmy
>
> a gdzie ty to widział? może to jest teraz postawiony bo nie ma na razie zjazdu
> gotowego

Nie wiem gdzie tam widzicie problem, zakazy wjazdu są 2 wjazdach, a nie zjazdach, jakoś z S-ki trzeba wjechać na wiadukt i ronda. A aby komuś, nie przyszło do głowy jechać tam i potem po S-ce pod prąd stoi zakaz wjazdu, zresztą kąty pod jakimi te wjazdy są wyprowadzone dość skutecznie to powinny utrudnić - choć wiem że są magicy co nie takie rzeczy potrafią. Po drugiej strony ronda jest zjazd i tam stoi cała masa zakazów, ale zakazu wjazdu nie ma. Oczywiście jak ktoś zechce pojechać pod prąd to nic mu nie przeszkodzi, ale przy taki oznakowaniu i wyprofilowaniu wjazdów i zjazdów, osoby które zdały egzamin na prawo jazdy, a nie znalazły prawko w "chipsach", nie powinny mieć problemu z prawidłowym poruszaniem się po tych rondach.
Na górę


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”