Biedronka

Wszelkie sprawy związane z Tomaszowem i jego okolicami.

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 14:20

Ciekawy jestem bardzo dlaczego kasowany jest post biedronki i tym samym przyznajecie się do bałaganu jaki panuje tam z cenami na towar promocyjny. Wszystko powinno być jasne i przejrzyste. Korzystacie z tego że ludzie starsi dobrze nie mogą przeczytać i tym samym łatwo ich oszukać. Proszę sprawdzajcie paragony!!!!!!!Na pewno będę interweniować wyżej.!!!!
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 14:26

Interweniuj. Aż zamkną sklepy spozywcze bo tam się ciągle ludzie m.in dla ciebie narażają. W końcu też podniosą bunt. Nie dość , że tyle osób na nich oddycha to takich upierdliwców jak ty nie brakuje
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 14:53

Interweniuj. Aż zamkną sklepy spozywcze bo tam się ciągle ludzie m.in dla ciebie narażają. W końcu też podniosą bunt. Nie dość , że tyle osób na nich oddycha to takich upierdliwców jak ty nie brakuje
To prawda ze często są ceny inne na półce ,a inne przy kasie .
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 16:30

To prawda ze często są ceny inne na półce ,a inne przy kasie .
Ludzie w sklepie jest czytnik cen, gdzie można sobie sprawdzić cenę danego towaru. Czy to jest aż tak trudne?
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 16:56

Oczywiście że jest czytnik ale on wskazuje tylko ceny bez promocji.
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 17:07

Fakt. Najważniejsza jest promocja. Co tam jakiś koronawirus.
Na górę

Postautor: zgred » 25 mar 2020, o 18:42

Oczywiście że jest czytnik ale on wskazuje tylko ceny bez promocji.
No i prawidłowo. Ceny masz też różne przy zakupie 2 czy 3 sztuk, często promocja obowiązuje tylko z kartą biedronki a na "cenówkach" jest umieszczona data trwania obniżki, czytać przecież potrafisz. Burdel z "cenówkami" zdarza się w każdym sklepie, i do takich sytuacji dochodziło, dochodzi i będzie dochodzić, bo ważniejszy jest rozładunek tira, wypiek pieczywa, usunięcie przeterminowanych i popsutych produktów niż "cenówki".
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 18:48

No i prawidłowo. Ceny masz też różne przy zakupie 2 czy 3 sztuk, często promocja obowiązuje tylko z kartą biedronki a na "cenówkach" jest umieszczona data trwania obniżki, czytać przecież potrafisz. Burdel z "cenówkami" zdarza się w każdym sklepie, i do takich sytuacji dochodziło, dochodzi i będzie dochodzić, bo ważniejszy jest rozładunek tira, wypiek pieczywa, usunięcie przeterminowanych i popsutych produktów niż "cenówki".
A co kogo obchodzi Biedronka od kuchni. Klient nie może być wprowadzany w żaden sposób w błąd i powinien być jasno informowany. Jak ja coś spieprzę w robocie to nikt mnie po głowie nie głaszcze. To samo dotyczy pracowników Biedronki, choć to ciężka praca i na wielu frontach.
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 18:58

A co kogo obchodzi Biedronka od kuchni. Klient nie może być wprowadzany w żaden sposób w błąd i powinien być jasno informowany. Jak ja coś spieprzę w robocie to nikt mnie po głowie nie głaszcze. To samo dotyczy pracowników Biedronki, choć to ciężka praca i na wielu frontach.
Zadzwoń do rzecznika praw konsumenta, infolinia jest przed kasami.
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 19:44

Problem się skończy gdy zachoruje ( nie daj Boże) chociaż jeden pracownik Biedronki. Dezynfekcja i 14 dniowa kwarantanna otrzeźwi wszystkich. Ciekawe o jaką różnicę w kasie chodzi? 50 groszy?
Na górę

Postautor: fdgdfh » 25 mar 2020, o 20:35

Ta PIERDONKA to dla was jakaś religia, jakby innych sklepów na świecie nie było. I wiecznie problemy że oszukują, że syf, że kiepskiej jakości produkty.
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 20:41

Ta PIERDONKA to dla was jakaś religia, jakby innych sklepów na świecie nie było. I wiecznie problemy że oszukują, że syf, że kiepskiej jakości produkty.
Pewnie dlatego, że są trzy. A problemy faktycznie jakby koronawirusa nie było :roll: No jaka ta róznica była? 50 groszy a może jednak złotowka?
Na górę

Postautor: Gość » 25 mar 2020, o 20:42

Jeszcze się nie urodził taki co by każdemu dogodził, więc szkoda nerwów i tłumaczenia.
Ciemnogród był i będzie, tego nie wyplenisz...
Na górę

Postautor: zgred » 25 mar 2020, o 22:29

A co kogo obchodzi Biedronka od kuchni. Klient nie może być wprowadzany w żaden sposób w błąd i powinien być jasno informowany. Jak ja coś spieprzę w robocie to nikt mnie po głowie nie głaszcze. To samo dotyczy pracowników Biedronki, choć to ciężka praca i na wielu frontach.
Zajmij się więc robotą skoro jeszcze ją masz. Szanuj szefa, nawet jak nie głaszcze. Klient oprócz wiary w to że widzi cenę niższą o połowę powinien mieć jeszcze dobry wzrok i rozum. Ze dwa miesiące temu pan się spienił przy kasie więc kasjerka opuściła box i poszła z nim pod półkę z promocyjną jak twierdził ceną. Wrócił jakiś potulny, jakby wpierdziel dostał, zapłacił bez dyskusji i potulnie wyszedł. Debilom czasem też można wyjaśnić. Nawet tym co uważają że im się należy.
Na górę

Postautor: Gość » 26 mar 2020, o 12:04

A czemu jak na cenówce dla przykładu jest napisane 2,50,- a przy kasie jak płaci za ten towar 1,50'- to dla czego się już wtedy nie kłóci że jest zła cena? Dlaczego się nie kłóci że on chce zapłacić te 2,50,- bo przecież jest zła cena!
Na górę


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”