Co sądzicie o szkole jazdy CABRIO

Wszelkie sprawy związane z Tomaszowem i jego okolicami.

Postautor: Wojtas12 » 10 sty 2020, o 22:31

Czy wogóle polecacie tą szkołe,Od jednych słysze że najlepsza szkola od drugich że najgorsza.Ewentualnie jaka wg was szkola jest w miare ok?
Na górę

Postautor: Gość » 12 sty 2020, o 21:30

A w czym najlepsza ?? podaj konkretny przyklad, bo na pewno nie w uczeniu. Nie którzy lecą tam bo tanie mieso psy jedzą, cyrki tam się dzieja a najgorsze to, że z każdej godz. po 10 min masz oberwane to sobie policz za ile płacisz a ile wyjezdzisz ? a, że brak inteligencji to nikt uwagi na to nie zwraca i nie liczy swojego straconego czasu, a to się nazywa oszusywo. A czy nie ma innych szkół poza ta ! sa prawda. Idź tam gdzie nie oszukują i gdzie czegoś się nauczysz nie tylko jechać do przodu.
Na górę

Postautor: Renata12 » 12 sty 2020, o 23:48

Nie oceniam jak nie skorzystałam, dla mnie i tak najlepszą szkołą jest firma Igras pan Zbyszek i Pan Piotr.
Na górę

Postautor: Gość » 13 sty 2020, o 20:08

Zadziwia mnie fakt , że wybierając szkole osoby młode nie sugerują się tym ,że nauka jazdy jak sama nazwa brzmi powinna dobrze uczyć tylko zwracają uwagę bo tam jest fajnie, rozmowa o bzdetach nie związanych ze szkoleniem , chichu śmiechu, uczenie na pamięć, opowiadanie bajek kursantom , instruktor nie jest instruktorem tylko kolegą, itd. Mam wrażenie ,że młodzież jak i nie którzy starsi maja w głowie siano nie rozum wybierając taka naukę jazdy. Strata kasy. Inni skuszą się na niską cenę gdzie z nią idzie słaba jakość szkolenia i kombinowanie aby tylko klienta byle czym zachęcić , żeby był tylko zadowolony a , ze nic się nie nauczy i instruktor go nic nie nauczy jedynie jazdy do przodu gdzie przy 20 wyjezdzonych godz. dziewczyna nie umie dobrze ruszać ! etam to nie problem grunt , że jest fajnie i superrr milo może jakoś zda/am jak się uda. Hmm, cóż za mało jest inteligentnych ludzi , żeby to zrozumieć na czym polega dobre szkolenie i jak powinno wyglądać, bo po co i od czego jest nauka jazdy ! ? Każdy chyba powinien to wiedzieć, a zwlasza rodzice dający kasę na prawko bo jak to mówią dzieci młode i glopie jeszcze. Sa rodzice ktorzy nie interesujący się dziećmi, gdzie się zapisuje, czy warto tam się zapisac i dlaczego właśnie w tej szkole. Idźcie po rozum do głowy ludziska i wybierajcie mądrze z rozumem bo szkoda waszej kasy :) :)
Na górę

Postautor: Gość » 13 sty 2020, o 20:42

Chyba nie masz dzieci, bo nie wiesz o czym piszesz.
Na taki kurs najczęściej idą w kilka osób....i uwierz trudno jest cokolwiek narzucić.....
Na górę

Postautor: Gość » 15 sty 2020, o 21:25

Chyba nie masz dzieci, bo nie wiesz o czym piszesz.
Na taki kurs najczęściej idą w kilka osób....i uwierz trudno jest cokolwiek narzucić.....
Co za bzdury , ja byłam z córką i nie było czegoś takiego jak twierdzisz. Co za wychowanie i co za rodzic z CB, jeśli dziecko Ci z góry narzuca swoje zasady.
Na górę

Postautor: Gość » 15 sty 2020, o 21:54

Co za bzdury , ja byłam z córką i nie było czegoś takiego jak twierdzisz. Co za wychowanie i co za rodzic z CB, jeśli dziecko Ci z góry narzuca swoje zasady.
Współczuję córce. Pełnoletnie dziecko nie ma prawa wybrać szkoły jazdy ????? To Polska czy Korea?
Na górę

Postautor: Gość » 15 sty 2020, o 23:24

Co za bzdury , ja byłam z córką i nie było czegoś takiego jak twierdzisz. Co za wychowanie i co za rodzic z CB, jeśli dziecko Ci z góry narzuca swoje zasady.
Monia? Gdzieś o Tobie na forum czytałam, że chłopak udaje dziewczynę.To ty? W tym temacie podobnie piszesz jak o tym że powróciłaś zza granicy.
Na górę

Postautor: Gość » 16 sty 2020, o 07:16

Co za bzdury , ja byłam z córką i nie było czegoś takiego jak twierdzisz. Co za wychowanie i co za rodzic z CB, jeśli dziecko Ci z góry narzuca swoje zasady.
Żeby robić kurs teraz trzeba mieć osiemnaście lat.
Pelnoletnie dziecko czyli dorosły człowiek.
Do toalety też jeszcze chodzisz z córką?
Na górę

Postautor: Gość » 16 sty 2020, o 12:55

Co za bzdury , ja byłam z córką i nie było czegoś takiego jak twierdzisz. Co za wychowanie i co za rodzic z CB, jeśli dziecko Ci z góry narzuca swoje zasady.

Wiadomo za dużo wolności to bardzo źle jeśli chodzi o wychowanie ale decydować za dorosłe dziecko w takiej sprawie....trochę wolności jednak trzeba dać. To źle rokuje jeśli nie pozwalamy na swoje decyzje zwłaszcza w takim nieszkodliwych sprawach.
Na górę

Postautor: Gość » 19 sty 2020, o 02:47

Żeby robić kurs teraz trzeba mieć osiemnaście lat.
Pelnoletnie dziecko czyli dorosły człowiek.
Do toalety też jeszcze chodzisz z córką?
Żeby robić kurs można mieć 17 lat czyli trzy miesiące przed 18 i nie chodzi o to, żeby dziecko w tym wieku trzymać za rękę tylko pomoc w wyborze jeśli chce. Chodzi też o kasę, żeby dobrze wybrać a nie ja źle ulokować przez wybór byle jakiej nauki jazdy, tylko po to bo idzie tam stado baranów za jedną owca bo tak to można nazwać, bo skoro idzie koleżanka to i dwie za nią idą bo ona mówi ,że tam jest fajnie ale nie pod względem nauczania. Jak taka osoba może wiedzieć jak powinno wyglądać prawdziwe szkolenie w nauce jazdy , ale nasłucha się głupot, bejek i jej się wydaje , że tak ma byc. Ciemnogród :) :)
Na górę

Postautor: Gość » 19 sty 2020, o 13:09

Żeby robić kurs można mieć 17 lat czyli trzy miesiące przed 18 i nie chodzi o to, żeby dziecko w tym wieku trzymać za rękę tylko pomoc w wyborze jeśli chce. Chodzi też o kasę, żeby dobrze wybrać a nie ja źle ulokować przez wybór byle jakiej nauki jazdy, tylko po to bo idzie tam stado baranów za jedną owca bo tak to można nazwać, bo skoro idzie koleżanka to i dwie za nią idą bo ona mówi ,że tam jest fajnie ale nie pod względem nauczania. Jak taka osoba może wiedzieć jak powinno wyglądać prawdziwe szkolenie w nauce jazdy , ale nasłucha się głupot, bejek i jej się wydaje , że tak ma byc. Ciemnogród :) :)
Po co będziesz ją posyłać do szkoły nauki jazdy....sam/sama wiesz najlepiej co jej trzeba...
Schowaj ją do szafy i nie dziw się, że potem nie radzi sobie w życiu!
Na górę

Postautor: Gość » 21 sty 2020, o 21:42

Mówią, że to najgorsza szkoła i nic nie uczą instruktorzy, a Pani K..a zamiast uczyć to zabawia się telefonem palenie papierosów na każdej przerwie to jej hobby, przyjezdza przed czasem za każdym razem 10 min jest w plecy. Najgorszy instruktor jaki do tej pory był.
Na górę

Postautor: Gość » 29 sty 2020, o 15:25

NOWA NAUKA JAZDY TOMASZÓW LUBELSKI UL. KOŚCIELNA

https://www.facebook.com/OSKTacho/

OSK Tacho-System +

ZAPRASZAMY NA KURS PRAWA JAZDY KAT.B
- W TOMASZOWIE
- W BIŁGORAJU
- BEZ WYKŁADÓW I EGZ.WEWNĘTRZNEGO!
(kurs eksternistyczny)
- MATERIAŁY GRATIS
- W OKOLICACH TRASY ZABIERAMY I ODWOZIMY DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA
- DOSZKALAMY W ZAMOŚCIU I W BIŁGORAJU
WIECEJ INFO DLACZEGO WARTO NA FANPEJDŻU TACHO-SYSTEM+
Adres: TOMASZÓW LUB, KOŚCIELNA 4

Susiec, Ciotusza Nowa, Ciotusza Stara, Oseredek, Majdan Sopocki, Zamość, Poland, Majdan Nepryski, Majdan Górny, Biłgoraj, Biłgoraj - Szkolenia w Biłgoraju, Tomaszów Lubelski, Bełżec, Narol, Rachanie, Łaszczów, Łaszczów gmina, Tarnawatka (wieś w województwie lubelskim), Łaszczówka, Łuszczacz, Grabowica (województwo lubelskie), Józefów Zalew, Józefów Kamieniolom, Hamernia (województwo lubelskie), Zwierzyniec (powiat zamojski), Szczebrzeszyn, Tereszpol Kukiełki, Zamość, Poland, Tereszpol Zaorenda, Zamość, Poland, Wożuczyn, Pukarzów (wieś w województwie lubelskim), Grodysławice, Gmina Rachanie i wiele innych
Na górę


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”