BRUD W BIGBUSIE TOMASZOWSKIM

Z notatnika strażaka, policjanta.

Postautor: Xyv » 4 gru 2016, o 20:53

Spoko Spoko. Długo nie pojeździ na Warszawę. Big ponoć szykuje ofensywę i 10 nowych busów. Ponoć od jutra w BB Tomaszów-Zamość za 3,99 i miesięczny za 30 zł. Pan P Chyba długo nie powalczy.
Na górę

Postautor: wersatis » 4 gru 2016, o 21:16

Jakoś mam wątpliwości. BB daje bilety na wybrane godziny za 29 zł, aby podkopać PTS i Albatrosa. Pomimo tańszych biletów nie schodzą promocyjne miejsca. BB ma 3 wady: przystanek w Lublinie, brak kierowców na poziomie, brak w wyszukiwarkach typu epodroznik. Mają już tak denne notowania wśród ludzi, że nie daje im za wiele szans na wykoszenie Convoy-a.
Na górę

Postautor: barborka » 4 gru 2016, o 21:23

Do wad bb poza brudem,stanem technicznym pojazdów i chamowatymi kierowcami dodam jeszcze ze rozkład jazdy to często pic na wode.w tygodniu w godzinach przed i wczesno popoludniowych busy w ogóle nie realizują kursów ani z tl ani z wawy. Jak nie ma zapisanych osob to kurs jest nierealizowany.a na przystanku często ludzie czekają.cuekawe ze do tej pory urząd marszalkowski który podobno bardzo skrupulatnie kontroluje godziny odjazdów i przyjazdów na poszczegile przystanki nie dopatrzyl sie nieprawidłowości w tym zakresie w bb...hmm.....
Na górę

Postautor: Xyv » 4 gru 2016, o 21:31

Z brudem, syfem i chamskimi kierowcami się zgodzę niektórzy tacy są w BB, ale nie wszyscy. Jaktualne będzie zobaczymy. Convoy za dużo nie nawalczy bo nie ma na to najzwyczajniej środków. Także w przypadku takim, że BB będzie miał nowe busy i promocje to Convoy strzelił sobie w kolano i jeszcze na dodatek straci Zamość bo z tego co wiem to w BB nowe promocje obowiązywać mają od jutra.
Na górę

Postautor: Gość » 5 gru 2016, o 10:46

3,99 co za cena już nie mogli za 4 zł zrobić tego biletu .
Na górę

Postautor: Marcin12 » 6 gru 2016, o 15:34

BigBus i Convoy mają bardzo drogie bilety, podobnie jak Express Bus. Pamiętam, że w 2010 roku bilet do Lublina kosztował w expres busie 17 zł, a teraz 25 zł !!! Cena wzrosła o 50%, a paliwo aż tak nie podrożało. To samo z big busem i convoyem, kiedyś do Zmc jeździło się za 4-5 zł a teraz 10 zł, podwyżka o 100% !!, a warunki jak w PRL. Dobrze, że teraz jest już Big Bus, mam nadzieję, że będzie więcej nowych firm z komfortowymi busami, wtedy może Ci magnaci tomaszowscy pójdą po rozum do głowy.
Na górę

Postautor: wersatis » 6 gru 2016, o 20:42

Marcin12 pisze:BigBus i Convoy mają bardzo drogie bilety, podobnie jak Express Bus. Pamiętam, że w 2010 roku bilet do Lublina kosztował w expres busie 17 zł, a teraz 25 zł !!! Cena wzrosła o 50%, a paliwo aż tak nie podrożało. To samo z big busem i convoyem, kiedyś do Zmc jeździło się za 4-5 zł a teraz 10 zł, podwyżka o 100% !!, a warunki jak w PRL. Dobrze, że teraz jest już Big Bus, mam nadzieję, że będzie więcej nowych firm z komfortowymi busami, wtedy może Ci magnaci tomaszowscy pójdą po rozum do głowy.


Najłatwiej jest rozporządzać cudzym portfelem. Zakładając,że każdy kurs ma średnio 16 chętnych na bilet normalny Tomaszów Zamość. Koszt paliwa w przeliczeniu na pasażera ok. 2.50 (przy spalaniu 20 l na 100 km.)
Do tego trzeba doliczyć koszt wynagrodzenia kierowcy. Aby mógł on dostać 16 zł za godz. pracy na ręke to koszt wraz z podatkami to 32 zł bez kilku groszy. (Wariant umowa zlecenie). W przypadku umowy o pracę byłoby drożej. Emeryci i renciści byliby tańsi. Podczas godziny jazdy 1 kierowca robi 1 kurs Zamość Tomaszów. Trzeba doliczyć czas postojów wynikających z czasu pracy. Wychodzi 2 zł na pasażera
Trzeba uwzględnić koszty serwisowe (wymiana plynów eksplatacyjnych oraz zużywających się części, koszty rezerwacji telefonicznej i internetowej) Niech będzie 2 zł. z każdego biletu.
Zakładając wariant optymistyczny koszt bilety to 6,50 plus Vat czyli 8 zł minimum.

Niestety część osób jest skąpa i oczekuje produktów za pół darmo. Budżet musi się dopinać. Produkt jest tyle wart ile ktoś jest w stanie zapłacić. Widać jest dostateczny popyt na cenę 10 zł za bilet do Zamościa. Jeżeliby frekwencja spadała to firma zaczęłaby kombinować.
Tylko olewanie BB aby miał mało klientów za skutkuje obniżką cen. BB teraz da cenę 3.99 a w marcu będzie 12 zł za przejazd jak uda się wykosić Convoy. Biznes się zbilansuje.
Na górę

Postautor: Gość » 7 gru 2016, o 12:04

Ile teraz kosztuje bilet w Convoyu do Zamościa?
Na górę

Postautor: Gość » 7 gru 2016, o 14:10

Gość pisze:Ile teraz kosztuje bilet w Convoyu do Zamościa?

dzisiaj jechalam i wracałam z Zamoscia- ---8 zł
Na górę

Postautor: Gość » 16 gru 2016, o 08:43

No to zdecydowanie przepłaciłaś trzeba było jechać bis busem za 3.99
Na górę

Postautor: Gość » 17 gru 2016, o 06:51

wersatis pisze:
Marcin12 pisze:BigBus i Convoy mają bardzo drogie bilety, podobnie jak Express Bus. Pamiętam, że w 2010 roku bilet do Lublina kosztował w expres busie 17 zł, a teraz 25 zł !!! Cena wzrosła o 50%, a paliwo aż tak nie podrożało. To samo z big busem i convoyem, kiedyś do Zmc jeździło się za 4-5 zł a teraz 10 zł, podwyżka o 100% !!, a warunki jak w PRL. Dobrze, że teraz jest już Big Bus, mam nadzieję, że będzie więcej nowych firm z komfortowymi busami, wtedy może Ci magnaci tomaszowscy pójdą po rozum do głowy.


Najłatwiej jest rozporządzać cudzym portfelem. Zakładając,że każdy kurs ma średnio 16 chętnych na bilet normalny Tomaszów Zamość. Koszt paliwa w przeliczeniu na pasażera ok. 2.50 (przy spalaniu 20 l na 100 km.)
Do tego trzeba doliczyć koszt wynagrodzenia kierowcy. Aby mógł on dostać 16 zł za godz. pracy na ręke to koszt wraz z podatkami to 32 zł bez kilku groszy. (Wariant umowa zlecenie). W przypadku umowy o pracę byłoby drożej. Emeryci i renciści byliby tańsi. Podczas godziny jazdy 1 kierowca robi 1 kurs Zamość Tomaszów. Trzeba doliczyć czas postojów wynikających z czasu pracy. Wychodzi 2 zł na pasażera
Trzeba uwzględnić koszty serwisowe (wymiana plynów eksplatacyjnych oraz zużywających się części, koszty rezerwacji telefonicznej i internetowej) Niech będzie 2 zł. z każdego biletu.
Zakładając wariant optymistyczny koszt bilety to 6,50 plus Vat czyli 8 zł minimum.

Niestety część osób jest skąpa i oczekuje produktów za pół darmo. Budżet musi się dopinać. Produkt jest tyle wart ile ktoś jest w stanie zapłacić. Widać jest dostateczny popyt na cenę 10 zł za bilet do Zamościa. Jeżeliby frekwencja spadała to firma zaczęłaby kombinować.
Tylko olewanie BB aby miał mało klientów za skutkuje obniżką cen. BB teraz da cenę 3.99 a w marcu będzie 12 zł za przejazd jak uda się wykosić Convoy. Biznes się zbilansuje.

to to paliwo leje się ciurkiem za nimi 20l na 100km tyle nie palą stare Autosany bo Sprintery to 9-11 litrów na 100 km zejdz na ziemię i policz ponownie
Na górę

Postautor: wersatis » 17 gru 2016, o 08:23

Sam zejdź na ziemie. BB jeździ starymi samochodami z dużo większym obciążeniem w postaci klientów. Te czynniki zwiększają spalanie. Kolega podaje dane statystyczne dla nowego pojazdu jeżdżącego bez obciążenia. Ja liczę też z górką, bo do kursu trzeba doliczyć koszty zjazdu na bazę. Dodatkowo kierowcy BB nie są przykładem ekojazdy, ale mają nogę jak cegła. Dlatego uważam, że spalanie 17-20 l na 100 km jest adekwatne.
Na górę

Postautor: Aabbb » 20 sty 2017, o 15:49

W końcu P.Neć zainwestował. Chwali się może w końcu będzie jakiś komfort jazdy na trasie do Wwa :)
Na górę

Postautor: Gość » 20 sty 2017, o 18:53

Aabbb pisze:W końcu P.Neć zainwestował. Chwali się może w końcu będzie jakiś komfort jazdy na trasie do Wwa :)

Kupił pokrowce na siedzenia ??? :lol: :lol: :lol:
Na górę

Postautor: Aabbb » 20 sty 2017, o 19:53

Z tego co widziałem to nowe busy :P
Na górę


Wróć do „Zdarzenia”