Autko

Z notatnika strażaka, policjanta.

Autko

Postautor: Kilo25 » 22 sie 2018, o 16:40

Ostatnio zacząłem się rozglądać za nowym samochodem. Biorę pod uwagę kilka marek. Byłyby to Dacia, Nissan, Renault bądź Fiat.
Najbardziej chyba jestem zainteresowany nowym Clio. Bardzo podoba mi się jego wygląd. Jest naprawdę stylowe. Zastanawiam się nad jego osiągami. Czy silnik jest wystarczająco dynamiczny? Chciałbym aby autko miało lekko sportowy charakter.
https://www.renault.pl/samochody/samochody-nowe.html
Wygląda ciekawie jeśli chodzi o cenę..

Re: Autko

Postautor: Kasia888 » 22 sie 2018, o 17:44

To sobie kup i d... nie zawracaj na forum. A jeśli ktoś pisze "autko", to jest zupełnym idiotą :panzielony:

Re: Autko

Postautor: Gość » 22 sie 2018, o 20:17

Kaśka lubię Cię

Re: Autko

Postautor: onaaaaa » 22 sie 2018, o 21:56

:lol: :lol: :lol: to temat do zdarzen ,wielkie wydarzenie bo ktos bedzie sobie autko kupowal hahahaha

Re: Autko

Postautor: Kasia888 » 23 sie 2018, o 07:15

Oj... wzruszyłam się, bo myślałam że nikt mnie tu nie lubi :panzielony:

Re: Autko

Postautor: Zbych » 23 sie 2018, o 13:24

Co do Clio osobiście bym poczekał co ma wyjść Clio 5 i to juz w jesieni na targach w Paryżu .4ka produkowana jest od 2012 to już sześć lat.

Re: Autko

Postautor: Gość » 23 sie 2018, o 13:27

ty kup nie byle co , najlepsze , największe i najmocniejsze , jak znajdziesz , LINKUJ

Re: Autko

Postautor: am am » 23 sie 2018, o 17:57

Jak clio to tylko r.s. !!!!!!!!

Re: Autko

Postautor: Gość » 8 wrz 2018, o 10:55

To sobie kup i d... nie zawracaj na forum. A jeśli ktoś pisze "autko", to jest zupełnym idiotą :panzielony:
Nigdy nie ufaj dorosłym ludziom, którzy mówią "autko" "pieniążki" "siusiu"

Re: Autko

Postautor: camuus » wczoraj, o 14:17

Myślę, że bardzo fajna opcją jest Dacia. Bardzo ładnie wygląda i ma całkiem fajne osiągi. Jeśli jest ważne dla Ciebie to ile samochód kosztuje to myślę, że to bardzo dobry wybór. Moim zdaniem świetnym rozwiazaniem jest Dacia Duster. Łądny wygląd i cena w granicach 40 tysięcy.

Obrazek


Wróć do „Zdarzenia”