„Straszenie covidem przestało działać”. Czas na dobry marketing. Socjolog mówi, jak wcisnąć szprycę pacjentom

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: „Straszenie covidem przestało działać”. Czas na dobry marketing. Socjolog mówi, jak wcisnąć szprycę pacjentom

„Straszenie covidem przestało działać”. Czas na dobry marketing. Socjolog mówi, jak wcisnąć szprycę pacjentom

Post autor: Gość » 25 wrz 2021, o 17:56

Od lat znane są metody inżynierii społecznej, które są stosowane w marketingu politycznym i ekonomicznym. One są w zasięgu ręki. Na zajęciach ze studentami nieraz analizowaliśmy przykłady udanych kampanii reklamowych. Duże przedsiębiorstwa wynajmują do tego wyspecjalizowane firmy. Rząd mógłby zatrudnić specjalistów, żeby przygotowali kampanię skierowaną do tych milionów nieprzekonanych. Tego się nie robi. Nie wiem dlaczego – powiedział Piątkowski.

Kolejnym postulatem socjologa jest przeprowadzenie debaty na temat covidu i szczepień. -Potrzebna jest poważna dyskusja zwolenników i przeciwników szczepień. Na równych prawach i bez uprzedzeń – powiedział. Przypomniał, że po obu stronach sporu są osoby z tytułami naukowymi, którym należy udzielić głosu „bez cenzury, na zasadzie otwartego studia, żeby dać obu stronom się wypowiedzieć”.

https://nczas.com/2021/09/25/straszenie-covidem-przestalo-dzialac-czas-na-dobry-marketing-socjolog-mowi-jak-wcisnac-szpryce-pacjentom/

Na górę