Post autor: Gość » 4 gru 2021, o 12:45
Gość pisze:
> Czy to wina pracowników że lidl jest oblegany? No raczej nie! Nie jestem
> pracownikiem tego sklepu ale jak czytam te komentarze to widzę że wy jako
> klienci to naprawdę jesteście popier..ni, sami roszczeniowcy, mi jak coś
> nie pasuje w danym sklepie po prostu tam nie chodzę, a wy narzekacie i
> dalej tam kupujecie. Tępe pisanie na forum nic wam nie da, co innego
> gdybyście pisali do zarządu lidla o danym problemie a nie tu żale
> wylewacie. Zrobili samoobsługowe kasy- źle bo i tak ci co się boją
> technologii stoją w tej kolejce by potem marudzić na forum o kolejkach. Wy
> się dobrze czujecie? Kto wam każe tam zakupy robić? Nie chodźcie tam to i
> kolejki się zmniejszą a wy poszukacie sobie innego sklepu który sprosta
> waszym oczekiwaniom, takie to proste...
masz racje i nie,skoro sklep jest oblegany tzn.,ze i obsluga jest potrzebna,jesli ludzie zrezygnuja tam z zakupów to wszyscy wiedza bo jest to norma, nastapi redukcja pracownikow bo az tylu osob nie jest tam potrzebnych-pracownicy powinni to brac pod uwage------------a tak dla informacji: kilka dni temu była dosc spora kolejka,ludzie sie okropnie denerwowali,padaly niecenzuralne słowa i co zauwazyłem robili zdjecia kolejek i mieli je gdzies tam wysylac aby pokazac jaka jest obsługa w tym sklepie
Gość pisze:
> Czy to wina pracowników że lidl jest oblegany? No raczej nie! Nie jestem
> pracownikiem tego sklepu ale jak czytam te komentarze to widzę że wy jako
> klienci to naprawdę jesteście popier..ni, sami roszczeniowcy, mi jak coś
> nie pasuje w danym sklepie po prostu tam nie chodzę, a wy narzekacie i
> dalej tam kupujecie. Tępe pisanie na forum nic wam nie da, co innego
> gdybyście pisali do zarządu lidla o danym problemie a nie tu żale
> wylewacie. Zrobili samoobsługowe kasy- źle bo i tak ci co się boją
> technologii stoją w tej kolejce by potem marudzić na forum o kolejkach. Wy
> się dobrze czujecie? Kto wam każe tam zakupy robić? Nie chodźcie tam to i
> kolejki się zmniejszą a wy poszukacie sobie innego sklepu który sprosta
> waszym oczekiwaniom, takie to proste...
masz racje i nie,skoro sklep jest oblegany tzn.,ze i obsluga jest potrzebna,jesli ludzie zrezygnuja tam z zakupów to wszyscy wiedza bo jest to norma, nastapi redukcja pracownikow bo az tylu osob nie jest tam potrzebnych-pracownicy powinni to brac pod uwage------------a tak dla informacji: kilka dni temu była dosc spora kolejka,ludzie sie okropnie denerwowali,padaly niecenzuralne słowa i co zauwazyłem robili zdjecia kolejek i mieli je gdzies tam wysylac aby pokazac jaka jest obsługa w tym sklepie