ŁASZCZÓW NEWS

Sugestie oraz uwagi do władz miasta, powiatu i gminy.

Postautor: gjil » 19 wrz 2019, o 22:39

A kogo to już tak to dojeżdżanie zmordowało, że apokalipsę widzi?
No widzisz jak byś miał odrobinę wyobraźni i rozumu to byś wiedział, że przez takie głupie działania nie niszczy się jednej rzeczy tylko po nitce idzie cały proces . Ale jak to mówią, pluj świni.......", aby nam było dobrze. Apokalipsy nie trzeba przepowiadać, bo ona już jest i każdy zwykły mieszkaniec czuje gorszą jakość życia
.. czuje gorsza jakosc zycia - oj to prawda! Zaczac wymieniac stare, znamienite rody, ktore to najbardziej odczuwaja te gorsza jakosc? hehe Na rozum Ci sie juz rzucilo po tej obnizce stopy zyciowej. Nie jestes juz zenujacy z tymi idiotyzmami - jestes zalosny!
Na górę

Postautor: Gość » 19 wrz 2019, o 22:40

Hehe PiS ma pomóc wykształciuchowi lekarzowi zarabiającemu powyżej średniej ? Przecież to niezgodne z linią programową. W całym kraju sytuacja w służbie zdrowia z roku na rok się pogarsza, pieniądze są, ale na wyborców, a lekarzy głosujących na PiS jest garstka, ambon tez nie mają to i wyborców nie nagonią
A kto wymyślił, że pis ma pomóc lekarzowi?
Z tego co mi wiadomo i jak działania są zakrojone w naszej gminie to chodzi o pomoc ludziom korzystającym z opieki zdrowotnej, żeby jej ludzi nie pozbawiać i nie skazywać ludzi na przymusowe wycieczki .Wy tego nie zrozumiecie , bo w imię,, nima piniendzy" nie wiecie, że są pewne wartości, których na pieniądze nie da się przeliczyć. Nie wiecie jaka jest sytuacja w gminie i jakie potrzeby przeważającej części społeczeństwa. No chyba. że klaun będzie leczył pod pomnikiem i wszyscy skorzystają z terapii śmiechu
Na górę

Postautor: Gość » 19 wrz 2019, o 22:47


No widzisz jak byś miał odrobinę wyobraźni i rozumu to byś wiedział, że przez takie głupie działania nie niszczy się jednej rzeczy tylko po nitce idzie cały proces . Ale jak to mówią, pluj świni.......", aby nam było dobrze. Apokalipsy nie trzeba przepowiadać, bo ona już jest i każdy zwykły mieszkaniec czuje gorszą jakość życia
.. czuje gorsza jakosc zycia - oj to prawda! Zaczac wymieniac stare, znamienite rody, ktore to najbardziej odczuwaja te gorsza jakosc? hehe Na rozum Ci sie juz rzucilo po tej obnizce stopy zyciowej. Nie jestes juz zenujacy z tymi idiotyzmami - jestes zalosny!
No widzisz, bo to ty jesteś z takiego znamienitego rodu, który po cichutko powrócił po 12 latach i masz swoje pięć lat dobrobytu i bezpieczeństwa
A ja piszę o ludziach którzy nie mieli, ani nie mają korzyści w postaci czerpania pieniędzy za nic. Mnie interesuje czystość, wizerunek miejscowości, atrakcje, usługi za jakie płacę i obietnice wyborcze. O poziom mojej stopy życiowej to się nie martw, chodzi o jakość miejscowości w jakiej mieszkaliśmy, a w jakiej mieszkamy teraz, a w jakiej będzie nam żyć, bo ten rozmach niszczycielski już dotyka najważniejszych aspektów życia czyli zdrowia
Na górę

Postautor: Gość » 20 wrz 2019, o 06:35



.. czuje gorsza jakosc zycia - oj to prawda! Zaczac wymieniac stare, znamienite rody, ktore to najbardziej odczuwaja te gorsza jakosc? hehe Na rozum Ci sie juz rzucilo po tej obnizce stopy zyciowej. Nie jestes juz zenujacy z tymi idiotyzmami - jestes zalosny!
No widzisz, bo to ty jesteś z takiego znamienitego rodu, który po cichutko powrócił po 12 latach i masz swoje pięć lat dobrobytu i bezpieczeństwa
A ja piszę o ludziach którzy nie mieli, ani nie mają korzyści w postaci czerpania pieniędzy za nic. Mnie interesuje czystość, wizerunek miejscowości, atrakcje, usługi za jakie płacę i obietnice wyborcze. O poziom mojej stopy życiowej to się nie martw, chodzi o jakość miejscowości w jakiej mieszkaliśmy, a w jakiej mieszkamy teraz, a w jakiej będzie nam żyć, bo ten rozmach niszczycielski już dotyka najważniejszych aspektów życia czyli zdrowia
Źołnierze nie chorują, a strasznie manipulują.
Na górę

Postautor: Gość » 20 wrz 2019, o 07:10

największe ,, specyalysty" to w ukryciu całą jesień siedziały
Fajnie, że ludzie Olę wybrali. Aż dziw bierze do czego jest zdolny człowiek żeby do władzy wrócić Teraz mieszkańcy muszą się nauczyć filtrowania na forum prawdy od kłamstwa, w życiu też trzeba wiedzieć kto nam mówi prawdę a kto w błąd wprowadza.. Robi się bardzo agresywnie, manipuluje się nieprawdą i masowo chce się ludźmi sterować. Sytuacja w Łaszczowie jest bardzo jasna!! Bezpartyjna i świeża osoba została burmistrzem, współpracuje z ludźmi z każdej opcji, ale jest ciśnięta i blokowana przez partię rządzącą od strony powiatu, Problem polega na tym, ze będzie się pogrywać środkami z powiatu, a dokładniej Łaszczów będzie miał zamknięty kranik z kasą gdyż p. burmistrz nie przyjęła barw partyjnych i nie wspiera lokalnych działaczy i ich interesów.

Polityka taka będzie zmierzała do podważania wszystkich działań i decyzji obecnej burmistrz, a im bliżej końca kadencji pojawi się kandydat PiSu, który rzekomo będzie miał być wybawcą wszystkich w każdej kwestii, i na pewno będzie popularyzowany fakt, że za tym kandydatem będą szły środki, inwestycje i wielki rozwój.

Uważajmy na tego kandydata!!
TO PRAWDA!
Na górę

Postautor: fhkb » 20 wrz 2019, o 07:14



Fajnie, że ludzie Olę wybrali. Aż dziw bierze do czego jest zdolny człowiek żeby do władzy wrócić Teraz mieszkańcy muszą się nauczyć filtrowania na forum prawdy od kłamstwa, w życiu też trzeba wiedzieć kto nam mówi prawdę a kto w błąd wprowadza.. Robi się bardzo agresywnie, manipuluje się nieprawdą i masowo chce się ludźmi sterować. Sytuacja w Łaszczowie jest bardzo jasna!! Bezpartyjna i świeża osoba została burmistrzem, współpracuje z ludźmi z każdej opcji, ale jest ciśnięta i blokowana przez partię rządzącą od strony powiatu, Problem polega na tym, ze będzie się pogrywać środkami z powiatu, a dokładniej Łaszczów będzie miał zamknięty kranik z kasą gdyż p. burmistrz nie przyjęła barw partyjnych i nie wspiera lokalnych działaczy i ich interesów.

Polityka taka będzie zmierzała do podważania wszystkich działań i decyzji obecnej burmistrz, a im bliżej końca kadencji pojawi się kandydat PiSu, który rzekomo będzie miał być wybawcą wszystkich w każdej kwestii, i na pewno będzie popularyzowany fakt, że za tym kandydatem będą szły środki, inwestycje i wielki rozwój.

Uważajmy na tego kandydata!!
TO PRAWDA!
i tak bedzie! Ciekawe, kto bedzie namaszczon? Kto taki zaangazowany w pomoc poslowska, no kto???
Na górę


Postautor: Gość » 20 wrz 2019, o 23:39

I owszem, ZAWiślak, nie Zieliński, zawsze wybierajcie ludzi, nie grupę ludzi...
Na górę

Postautor: Gość » 21 wrz 2019, o 08:33

Piękny blok tematyczny w rocznicę bitwy pod Łaszczowem zorganizowali nasi działacze, był ktoś?? Za mało to było nagłośnione, trzeba nagłaśniać takie piękne inicjatywy.
Na górę

Postautor: Gość » 21 wrz 2019, o 09:07

Piękny blok tematyczny w rocznicę bitwy pod Łaszczowem zorganizowali nasi działacze, był ktoś?? Za mało to było nagłośnione, trzeba nagłaśniać takie piękne inicjatywy.
Chyba bardziej blok polityczny niż historyczny.... delegatura z hrabią na początku stołu i apostołowie....
Na górę

Postautor: Gość » 21 wrz 2019, o 09:20

Piękny blok tematyczny w rocznicę bitwy pod Łaszczowem zorganizowali nasi działacze, był ktoś?? Za mało to było nagłośnione, trzeba nagłaśniać takie piękne inicjatywy.
Chyba bardziej blok polityczny niż historyczny.... delegatura z hrabią na początku stołu i apostołowie....
Co czy nie zrobił PiS to i tak powiesz że źle. A może byś tam wspomniał o tych co polegli za Łaszczów? I nie doszukiwał się drugiego dna, a jak już szukasz to sam upamietnij rocznicę. Potrafisz?
Na górę

Postautor: hdn » 21 wrz 2019, o 09:48



Chyba bardziej blok polityczny niż historyczny.... delegatura z hrabią na początku stołu i apostołowie....
Co czy nie zrobił PiS to i tak powiesz że źle. A może byś tam wspomniał o tych co polegli za Łaszczów? I nie doszukiwał się drugiego dna, a jak już szukasz to sam upamietnij rocznicę. Potrafisz?
Przed wyborami do koryta sa w stanie upamietnic kota zabitego na ulicy, wiec nie dorabiaj ideologii. Zalosne marionetki, ktore jak widac moga zrobic wszystko, aby dostac glosy. Najlepsze jednak na pewno przed nami. Ciekawe jaka bedzie ofiara na oltarzu, bo wiadomo, ze kosciol, to najwiecej glosow. Pochod Dyzmow ha ha ha !
Na górę

Postautor: Gość » 21 wrz 2019, o 12:46

ZAWIŚLAK wygra z Zielińskim
Na górę

Postautor: zaw » 21 wrz 2019, o 13:12

ZAWIŚLAK wygra z Zielińskim
i co z tego?
Na górę

Postautor: Gość » 21 wrz 2019, o 16:01

O której ta konwencja u W w Dobóżku?
Na górę


Wróć do „Władze samorządowe i polityka lokalna”