gaz

Postautor: auto » 19 paź 2018, o 20:15

Witam. Mam pytanko, otóż po zatankowaniu gazu przy obecnych chłodnych rankach nagle samochód zaczął mi szarpać. Na benzynie pracuje ok. Czy może to być wina gazu. Wcześniej nigdy nie było takich objawów. Słychać jak sam się przełącza z benzyny na gaz i odwrotnie, no i nie ma jazdy.
Pozdrawiam.
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 20:19

Wymień przewody zapłonowe , świece , i filtry gazu powinno pomóc .
Na górę

Postautor: auto » 19 paź 2018, o 20:23

Wymień przewody zapłonowe , świece , i filtry gazu powinno pomóc .
nie mam przewodów, jest listwa bezpośrednio na świecach, filterek wymieniony, świece ok.
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 20:27

Szukał bym przyczyny w cewce zapłonowej .
Na górę

Postautor: auto » 19 paź 2018, o 20:31

Szukał bym przyczyny w cewce zapłonowej .
rozmawiałem z kumplem, ma pojęcie w tym temacie, też ma takie same objawy, twierdzi, że to wina gazu bo o dziwo to samo się dzieje w samochodzie jego brata
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 20:33

Podjedź do kogoś od instalacji i podnieś temperaturę przełączenia się silnika z benzyny na gaz , miałem takie objawy i to pomogło .
Na górę

Postautor: auto » 19 paź 2018, o 20:41

Podjedź do kogoś od instalacji i podnieś temperaturę przełączenia się silnika z benzyny na gaz , miałem takie objawy i to pomogło .
instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 20:50

Podjedź do kogoś od instalacji i podnieś temperaturę przełączenia się silnika z benzyny na gaz , miałem takie objawy i to pomogło .
instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.
Słuchaj 15 lat temu ja jak i Ty byliśmy młodsi o 15 lat wszystko się zużywa wymień instalacje na nową .
Na górę

Postautor: auto » 19 paź 2018, o 21:25



instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.
Słuchaj 15 lat temu ja jak i Ty byliśmy młodsi o 15 lat wszystko się zużywa wymień instalacje na nową .
Wiadomo, że tak można, Wypalę ten gaz i zatankuję w innej stacji to zobaczę jak będzie pracował silnik, wiadomo że żenią paliwo. Wcześniej to przy minus 15 stopniach chwilę się podgrzał i jechało się normalnie.
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 21:42



Słuchaj 15 lat temu ja jak i Ty byliśmy młodsi o 15 lat wszystko się zużywa wymień instalacje na nową .
Wiadomo, że tak można, Wypalę ten gaz i zatankuję w innej stacji to zobaczę jak będzie pracował silnik, wiadomo że żenią paliwo. Wcześniej to przy minus 15 stopniach chwilę się podgrzał i jechało się normalnie.
Ja tankuje w Zamościu na Lotosie w skrajnych przypadkach w Tomaszowie koło straży pożarnej i jak na razie jest ok .Nie tankuje w Tomaszowie na innych stacjach ze względu na cenę .
Na górę

Postautor: auto » 20 paź 2018, o 08:19



Wiadomo, że tak można, Wypalę ten gaz i zatankuję w innej stacji to zobaczę jak będzie pracował silnik, wiadomo że żenią paliwo. Wcześniej to przy minus 15 stopniach chwilę się podgrzał i jechało się normalnie.
Ja tankuje w Zamościu na Lotosie w skrajnych przypadkach w Tomaszowie koło straży pożarnej i jak na razie jest ok .Nie tankuje w Tomaszowie na innych stacjach ze względu na cenę .
Dowalili do składu gazu tańszego i gorszego butanu i pozamiatane.
Na górę

Postautor: auto » 20 paź 2018, o 14:28

Podjedź do kogoś od instalacji i podnieś temperaturę przełączenia się silnika z benzyny na gaz , miałem takie objawy i to pomogło .
instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.
A reduktor nie szroni ?
Na górę

Postautor: auto » 20 paź 2018, o 14:34



instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.
A reduktor nie szroni ?
no nie, ale ta część z mosiądzu z cewką, w której znajduje się filtr to zimna i to bardzo. Temperatura silnika 90 stopni i szarpie a jak szybko zdjąć nogę z gazu to potrafi zgasnąć silnik.
Na górę

Postautor: auto » 20 paź 2018, o 20:05



A reduktor nie szroni ?
no nie, ale ta część z mosiądzu z cewką, w której znajduje się filtr to zimna i to bardzo. Temperatura silnika 90 stopni i szarpie a jak szybko zdjąć nogę z gazu to potrafi zgasnąć silnik.
dzięki tym, którzy starali się coś pomóc.
Na górę

Postautor: Gość » 20 paź 2018, o 20:07



no nie, ale ta część z mosiądzu z cewką, w której znajduje się filtr to zimna i to bardzo. Temperatura silnika 90 stopni i szarpie a jak szybko zdjąć nogę z gazu to potrafi zgasnąć silnik.
dzięki tym, którzy starali się coś pomóc.
Czy awaria już usunięta?
Na górę


Wróć do „Szukam: motoryzacja”