co dalej z tomaszowskim PKS?

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: goscitl » 5 gru 2014, o 19:54

Pasazer pisze:Ale niech każdy przyzna że szkoda PKS zawsze można było z kierowcami miło porozmawiać, przejechać się klasycznym autobusem, posłuchać disco polo. Był to jednak tak swojski przewoźnik.


Wstyd mi za Ciebie.
Na górę

Postautor: Pasazer » 8 gru 2014, o 20:16

goscitl pisze:
Pasazer pisze:Ale niech każdy przyzna że szkoda PKS zawsze można było z kierowcami miło porozmawiać, przejechać się klasycznym autobusem, posłuchać disco polo. Był to jednak tak swojski przewoźnik.


Wstyd mi za Ciebie.


A można by to uzasadnić ??
Na górę

Postautor: goscitl » 8 gru 2014, o 20:24

Nie cierpie disco polo. Dla mnie to obciach. Też mam sentyment do starych czasów pksu, ale miałem takie szczęście, że ani razu nie słuchałem takie muzyki w PKS-ie. Wole RMFy, Zetki ale nie disco Polo.
Na górę

Postautor: Pasazer » 10 gru 2014, o 00:15

goscitl pisze:Nie cierpie disco polo. Dla mnie to obciach. Też mam sentyment do starych czasów pksu, ale miałem takie szczęście, że ani razu nie słuchałem takie muzyki w PKS-ie. Wole RMFy, Zetki ale nie disco Polo.

To już kwestia gustu kto co woli i nikogo po mojemu nie wolno krytykować co słucha. Jak słucham wszystkiego co mi się podoba a disco polo dodawało klimatu w starych aurobusach z przełomu lat 80 i 90 tych.
Na górę

Postautor: Gość » 10 gru 2014, o 09:49

Pasazer pisze:
goscitl pisze:Nie cierpie disco polo. Dla mnie to obciach. Też mam sentyment do starych czasów pksu, ale miałem takie szczęście, że ani razu nie słuchałem takie muzyki w PKS-ie. Wole RMFy, Zetki ale nie disco Polo.

To już kwestia gustu kto co woli i nikogo po mojemu nie wolno krytykować co słucha. Jak słucham wszystkiego co mi się podoba a disco polo dodawało klimatu w starych aurobusach z przełomu lat 80 i 90 tych.

Ja tam lubiłem stare autosany ,paliło to z 20l /100km ale miało silnik z tyłu i naprawdę musiały być ciężkie warunki w zimę żeby gdzieś nie dojechał .Te sprintery to szajs trochę śniegu jak nie ma pasażerów pasażerów to stoisz i płaczesz heh, a spalanie w granicach 15l/100km .
Na górę

Postautor: Gość » 12 gru 2014, o 19:09

Przeczytaj sobie dzisiejszą gazetę wyborczą,Lublin wyborcza str10 Ogłoszenie PKS
Na górę

Postautor: Gość » 12 gru 2014, o 21:47

Gość pisze:Przeczytaj sobie dzisiejszą gazetę wyborczą,Lublin wyborcza str10 Ogłoszenie PKS

Polecam też oststnie wydanie Echa Roztocza.
Na górę

Postautor: Gość » 12 gru 2014, o 22:12

Gość pisze:
Gość pisze:Przeczytaj sobie dzisiejszą gazetę wyborczą,Lublin wyborcza str10 Ogłoszenie PKS

Polecam też oststnie wydanie Echa Roztocza.



Można coś więcej? Jakaś strona www?
Na górę

Postautor: jhvyt » 13 gru 2014, o 20:52

Ale odkrywcy przeciez przekretem smierdziało lata temu zaczelo sie od celowych dywersyjnych działan pkswschod wymierzonych przeciw pks tomaszów. Ale społeczenstwo organy scigania i politycy mieli i maja to dalekooooo w tyłku.
Na górę

Postautor: Gość » 14 gru 2014, o 13:14

Już przestańcie płakać nad "rozlanym mlekiem" . Za komuny dotowane było z budżetu tak jak : PKP, POCZTA , PGR itp. to to hulało . Twardy kapitalizm zweryfikował te działania.
Jest dochód jest kasa firma funkcjonuje brak tego rozwala firmę i tyle. A przy PKS- ie jeszcze co poniektórzy nachapali się tak jak po GS ( !) .


Zapomnijcie tak o firmie jak PBROL itp. ( też to była duża firma. )

Najlepiej zakończyć temat .
Na górę

Postautor: ytddrd » 14 gru 2014, o 16:02

Gość pisze:Już przestańcie płakać nad "rozlanym mlekiem" . Za komuny dotowane było z budżetu tak jak : PKP, POCZTA , PGR itp. to to hulało . Twardy kapitalizm zweryfikował te działania.
Jest dochód jest kasa firma funkcjonuje brak tego rozwala firmę i tyle. A przy PKS- ie jeszcze co poniektórzy nachapali się tak jak po GS ( !) .


Zapomnijcie tak o firmie jak PBROL itp. ( też to była duża firma. )

Najlepiej zakończyć temat .


Sam sie zakoncz co tez kradłes i sie boisz ?
Na górę


Postautor: Gość » 15 gru 2014, o 00:27

Ja nie mam żadnych związków z PKS i nie boję się . Natomiast słyszałem że to zwiząki załatwili o czym wspomniano w artykule :


Jako że skostniała firma, z silną pozycją związków zawodowych, nie potrafiła stawić czoła konkurencji, lokalne PKS-y wciąż przynosiły straty.

Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724, ... z3LuxceQHQ



I wszystko jasne !
Na górę

Postautor: Gość » 15 gru 2014, o 14:05

W ramach walki z patologią w białych rękawiczkach nie róbmy zakupów w Lidlu.
Na górę

Postautor: Gość » 15 gru 2014, o 18:07

Gość pisze:Ja nie mam żadnych związków z PKS i nie boję się . Natomiast słyszałem że to zwiząki załatwili o czym wspomniano w artykule :


Jako że skostniała firma, z silną pozycją związków zawodowych, nie potrafiła stawić czoła konkurencji, lokalne PKS-y wciąż przynosiły straty.

Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724, ... z3LuxceQHQ

I wszystko jasne !


Widzę, że nic nie jest jasne, przynajmniej dla większości dyskutantów. Widzę też, jak Was strasznie podnieca to, że Wodrol zapłacił za PKS pół miliona, a powinien był zapłacić jakieś 5 milionów. A jaka Wam różnica? Właścicielem i sprzedawcą PKSu Tomaszów był PKS Wschód w Lublinie i tam powędrowała kasa ze sprzedaży. Tak jak wcześniej kasa ze sprzedaży pekaesowskiego terenu, gdzie dziś stoi Inter Marche. Tomaszów mógł się tylko oblizać :evil: . Państwowy Oddział PKSu w Tomaszowie włączył swą decyzją do PKS Wschód ówczesny wojewoda Lubelski Pan Wojciech Żukowski :panzielony:
Na górę


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”