TV plus internet

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: ??? » 11 paź 2020, o 08:24

Witam .

Mozecie cos doradzic do bloku. Najlepiej zeby pakiet byl tv plus internet.

Dzieki
Na górę

Postautor: Gość » 12 paź 2020, o 13:52

??? pisze:
> Witam .
>
> Mozecie cos doradzic do bloku. Najlepiej zeby pakiet byl tv plus internet.
>
> Dzieki
Zapytaj w Tomnecie.
Na górę

Postautor: Gość » 11 lis 2020, o 14:26

koronawirus blokuje internet i tv?
Na górę

Postautor: Gość » 11 lis 2020, o 14:29

Gość pisze:
> koronawirus blokuje internet i tv?

Tak. Oczywiście :). Upośledzenie umysłowe blokuje myślenie.
Na górę

Postautor: Gość » 12 lis 2020, o 00:37

Super pomocni jesteście z tymi komentarzami, też się zastanawiam co wybrać z tym że to co obiecują na papierze różni się często od tego co dostajesz, tego konsultant ci nie powie tylko użytkownicy bo różnie to działa. Idź do Tomnetu, super, tam ci powiedzą że ich usługi są boskie a później się rozczarujesz dlatego autor i ja chcemy zasięgnąć opinii użytkowników. Z kolei gdyby was zapytać który ser z Pierdonki wybrać zaraz odezwałoby się milion znawców sera.
Na górę

Postautor: Gość » 12 lis 2020, o 11:30

Witam.Jestem użytkownikiem Tom-netu (dosyć wymagającym jeżeli chodzi o sam internet) z TV nic nie podpowiem bo nie mam tej usługi u nich chodź chyba też mają taką opcję.
Co do internetu z tej firmy... Jako zwykły użytkownik,nieznający się na działaniu internetu możesz być z ich usług niezadowolony. Często pojawiają się wpisy na FB iż ludziom nie działa to jak powinno.Moje odczucie jest natomiast takie że załatwianie problemów z klientem jest dość schematyczne tzn: klient zgłasza usterkę,technik sprawdza u siebie w systemie czy wszystko ok,ostatecznie resetuje ustawienia a jeżeli to nie pomaga traktuje klienta z góry tzn: sugeruję się od razu że problem z internetem u klienta występuje z jego winy chociażby przez wirusy czy używanie starego sprzętu.Sprawy inaczej jednak się mają gdy ktoś kto ogarnia temat potrafi wyjaśnić przez telefon serwisantowi co zrobił by wyeliminować błędy ze swojej strony tzn: co ustawił w komputerze itd. jak skonfigurował sieć wifi itd itp. W moim przypadku właśnie tak było... pierwsze minuty rozmowy z serwisantem były dość nie miłe gdyż serwisant zarzucał mi że problem z internetem leży po mojej stronie.Po wyjaśnieniu mu co i jak ustawiłem,co modyfikowałem by polepszyć sytuację i że spadki prędkości nie tylko na wifi się dzieją ale i po kablu na czystym windowsie zrozumiał że gada z kimś kto wie co robi. Rozmów przez telefon było 3,z racji panującego wirusa trwało to aż 8 miesięcy tzn załatwienie sprawy.Nie naciskałem gdyż rozumiałem że chodzenie po domach w tym czasie było zbyt ryzykowne.W końcu zadzwonił telefon 4 raz i przypomniałem Panu co wcześniej ustalaliśmy,Pan zadeklarował iż ustawi nowy router a ja go mam odebrać i podłączyć pod światłowód,między czasie przynosząc stary router.Sprawa zakończyła się na tym iż nowy router załatwił sprawę,wifi lata dalej po 230Mb/s a po kablu mam 550mb/s gdzie wcześniej wifi miało 2-50mb/s a po kablu max 150mb/s a płacę za 500mb/s. Oczywiście mój przypadek pokazuje iż znajomość podstawy działania sprzętu i internetu może nam pomóc w załatwieniu problemu,bo często usterki to rzeczywiście wina klienta który nie dba o komputer,o jego modernizację by osiągać takie prędkości jakie daje dostawca.Trzeba też wiedzieć że te routery które mają klienci z przed paru lat mogą nie dawać tej prędkości za którą klienci płacą więc pasowało by prosić o wymianę co jakiś czas sprzętu.Jeżeli warunek spełni dostawca co do routera a my dostosujemy swój sprzęt do wyższych prędkości to nie będzie na co narzekać. Podsumowując ja jestem teraz zadowolony bo pokazałem dostawcy że sprzęt który mam obsługuje prędkości które dostawca mi udostępnia a wina leżała po stronie jego sprzętu.Ja osobiście Polecam Tom-net,jest dobrą alternatywą dla innych operatorów czy to mobilnych czy stacjonarnych. Zarówno u jednych jak i drugich czasem występują awarie całej sieci.Co do telewizji przez internet,ja bym ten temat olał gdyż podczas awarii sieci nie obejrzymy ani tv ani internetu
Na górę

Postautor: Krzys » 13 lis 2020, o 18:20

A ja dałbym sobie spokój z tom netem, jest wiele innych możliwości z siecią internetową to nie 5 lat temu.
Na górę

Postautor: Gość » 13 lis 2020, o 20:26

Krzys pisze:
> A ja dałbym sobie spokój z tom netem, jest wiele innych możliwości z siecią
> internetową to nie 5 lat temu.
słuchamy tych mega propozycji :) Gdzie masz lepsze prędkości w TL:)
Na górę


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”