Parafialna zbiórka jedzenia

Wszelkie sprawy związane z Tomaszowem i jego okolicami.

Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Gość » 10 gru 2017, o 21:28

Nowy Kościół ogłosił zbiorkę jedzenia dla biednych.
Dobry pomusł,dobre miejsce,odpowiedni ludzie.
Troche mnie martwi fakt tych biednych- że ONi sa :roll: w takiej potrzebie.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Kasia788 » 10 gru 2017, o 21:36

Księża mogą wspomóc, oni raczej na biedę nie narzekają :panzielony:

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Gość » 10 gru 2017, o 21:43

za pis jest bardzo dobrze , skąd ci biedni ? z Syrii , U&krainy , Rosji bo Polacy to nie są w/g tvp . A miejsce zbiórki to PCK a nie złodzieje w kieckach

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Kasia788 » 10 gru 2017, o 21:52

Nie wplątuj polityki w temat. Serio - tu prawie w każdym wątku znajdzie się "mądry inaczej" co wtrąci jakiś pis albo tym podobne. Księża, jako ci dobrzy i pomagający powinni faktycznie pomagać ludziom, a nie się wozić maybachami. Nawołują do skromności, a sami żyją ponad stan i poza zasadami o których nie wspomnę,ale każdy mądry się domyśli. Oczywiście nie uogólniam, bo są wyjątki.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Gość » 10 gru 2017, o 22:13

Akurat księża powinni sie angażować w takie akcje!
To duży plus dla parafii.To ważna misja troche zapomniana.Co do kolędy to jak nikt maja ogląd co?,kto? I komu?
Dlatego dystrybucja powinna być mądra.
Chytrość jest wszedobylska nawet na darmowych eventach :panzielony:
Czasem pomoc nie trafia do tych co potrzebują.
Ale akcję pochwalam bo to budzi w ludziach zapomniane okruchy solidarnosci i współczucia.
No i to działanie lokalne.Tu i teraz.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Kasia788 » 10 gru 2017, o 22:40

:lol: Nooo, w ramach pomocy dla bliźnich niech swoje auta wystawią na licytację i przekażą kasę potrzebującym :panzielony:

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Gość » 10 gru 2017, o 22:47

:lol: Nooo, w ramach pomocy dla bliźnich niech swoje auta wystawią na licytację i przekażą kasę potrzebującym :panzielony:
Dobra,dobra :panzielony: zanieś reklamówkę jedzenia.Dla przykładu,Zyskasz wiele a i poczujesz sie lepiej.
Dzisiaj jakas kobieta zbierala na leki i jedzenie.Smutne.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Kasia788 » 10 gru 2017, o 22:54

Dla Twojej wiadomości już nie raz pomagałam ludziom. Niektóre osoby tego nie doceniały, ale nie chcę o tym mówić.
Skąd wiesz,że ta osoba zbierała na leki i jedzenie? Nie to,że nie potrafię uwierzyć i współczuć, tylko już spotkałam kilka osób w potrzebie, które zakupami pogardziły, tylko kasa.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Gość » 10 gru 2017, o 23:18

Dla Twojej wiadomości już nie raz pomagałam ludziom. Niektóre osoby tego nie doceniały, ale nie chcę o tym mówić.
Skąd wiesz,że ta osoba zbierała na leki i jedzenie? Nie to,że nie potrafię uwierzyć i współczuć, tylko już spotkałam kilka osób w potrzebie, które zakupami pogardziły, tylko kasa.
Niestet,masz wiele racji ale co zrobić :roll: są ludzie i ludziska.Cwaniacto wielu nie może rugować w nas chęci do pomocy,gdy ktoś jej potrzebuje.Znieczulica mnie przeraża ale swiadomość wykorzystywania jednych orzez drugich w sposób perfidny .też!
Może trzeba zainteresować sie tymi osobami i wtedy pomoc byłaby celowa.
Dlatego obok Mopsu ksieża mają" uprawnienia" do tego typu zainteresowania.CZasem ludzie wstydza sie i tylko dociekliwość np.. Ksiedza i delikatność może takich ludzi przekonać do przyjęciu pomocy.Duma i godość są w wielu sytuacjach kluczowe.
Mam nadzieje,że to bedzie mądra pomoc.Przecież tu wszyscy wszystkich znają!

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Gość » 10 gru 2017, o 23:26

:lol: Nooo, w ramach pomocy dla bliźnich niech swoje auta wystawią na licytację i przekażą kasę potrzebującym :panzielony:
Najwięcej mają do powiedzenia ci co nigdy nikomu nie pomogli.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Kasia788 » 10 gru 2017, o 23:31

Najbardziej wkurza mnie to,że osoby które naprawdę potrzebują pomocy są niezauważalne. Często takie osoby nie chcą prosić o pomoc, bo myślą że to poniżenie. A podłe pasożyty korzystają bez skrupułów. Tak naprawdę g.... mnie obchodzi na ile naciągną, tylko sam fakt,że tak jest, jest nie O.K.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Kasia788 » 10 gru 2017, o 23:37

"Gościu" co Ty o mnie wiesz,że masz czelność negować moje wypowiedzi? Tak się składa,że wielu osobom pomogłam, ale nie chcę o tym pisać. A co Ty zrobiłeś w tym temacie??

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Gość » 10 gru 2017, o 23:41

"Gościu" co Ty o mnie wiesz,że masz czelność negować moje wypowiedzi? Tak się składa,że wielu osobom pomogłam, ale nie chcę o tym pisać. A co Ty zrobiłeś w tym temacie??
Jeżeli pomagasz to pamiętaj żeby lewa ręka nie wiedziała co robi prawa ręka i to jest pomoc.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Gość » 10 gru 2017, o 23:46

:lol: Nooo, w ramach pomocy dla bliźnich niech swoje auta wystawią na licytację i przekażą kasę potrzebującym :panzielony:
Najwięcej mają do powiedzenia ci co nigdy nikomu nie pomogli.
Hehehhe nie radze uogólnić.Nie masz pojęcia jak trudno jest czasem pomagać -skutecznie.
Wiem,że to zabrzmi pouczająco ale przy parafii powinno zawiązac sie stałe Stowarzyszenie majace na celu monitorowania biedy."Wiecznie biedni" to czasem sposób na życie,dlatego trzeba wyciągać ich z biedy a nie utwierdzac w przekonaniu,że im sie należy.
Powiem szczerze,że takie postawy zniechecają.
Ale zaniechanie pomocy ze względu na paru nieuczciwych,jest błędne.

Re: Parafialna zbiórka jedzenia

Postautor: Kasia788 » 10 gru 2017, o 23:47

Nie lubię się "chwalić",że zrobiłam coś dobrego dla kogoś i wcale tym nie epatuję. Bardzo mądre słowa napisałeś/napisałaś.


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”