Hydraulik

Sprawy związane z Tomaszowem Lubelskim i jego okolicami.

Postautor: Gość » 28 lis 2016, o 20:14

Witam
Czy ma ktoś namiar na sprawdzonego Hydraulika.
Na górę

Postautor: Gość » 28 lis 2016, o 21:59

Henio Miszczyszyn - Polecam
Na górę

Postautor: Gość » 13 gru 2016, o 17:07

kachi pisze:Sprawdź tutaj https://www.hydropomoc.pl/. Ja często korzystam z ich pomocy i zawsze jestem zadowolony z efektów ich pracy :)


Pogięło cię, debilu reklamowcu, zatkał mi się ziew a ja mam z Lublina zamawiać hydraulika ??????????????????? :lol: :lol: :lol:
Na górę

Postautor: Szukam » 9 sty 2017, o 10:41

Szukam a co na temat Stokfisza.moze byc?
Na górę

Postautor: AngryTL » 18 paź 2018, o 23:16

Stokfisza nie polecam. Po pierwsze nie przyjeżdża w umówionym terminie a po drugie i co gorsze, instalacja solarna, którą mi założył, po paru dniach zaczęła cieknąć na łączeniach, a on nie pojawił się żeby to poprawić... Mimo że mówił co innego. Byle jak, byle szybko i wziąć kase. A o jakiejś gwarancji na swoją prace zapomnij. ODRADZAM
Na górę

Postautor: novy » 19 paź 2018, o 07:44

Szukam a co na temat Stokfisza.moze byc?
On jest the best.
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 11:39

Możesz wysłać pismo do tego Pana - reklamację z tytułu rękojmi.Jeśli zrobił źle-musi naprawić -klient jest chroniony prawnie nawet jeśli nie podpisał umowy z wykonawcą.
Tu jest więcej: https://muratordom.pl/prawo/formalnosci ... -ULoP.html

i jeszcze tu~ https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/re ... /rekojmia/

A poniżej jest link do federacji konsumentów- oni pomagaja zwykłym ludziom.JA Wygrałem z ich pomocą.
Na górę


Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 14:33

Wszystkim się wydaje że jak dałeś robotę fachowcowi to masz dożywotnią gwarancję. Nie tędy droga wielce szanowni inwestorzy. A jak tam z płacą za wykonaną usługę nie macie zaległości.
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 14:49

Wcale wszystkim się tak nie wydaje. Mówimy o rękojmi za usługę -czyli o wywiązaniu się z umowy[choćby ustnej].Fachowiec dobrze robi a klient płaci ustaloną kwotę. i tyle.
Jeżeli jest źle zrobione klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 16:51

Wcale wszystkim się tak nie wydaje. Mówimy o rękojmi za usługę -czyli o wywiązaniu się z umowy[choćby ustnej].Fachowiec dobrze robi a klient płaci ustaloną kwotę. i tyle.
Jeżeli jest źle zrobione klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.
Jaka płaca taka praca.Więc rękojmię wykona inny fachowiec za dużo wyższą stawkę.
Na górę

Postautor: Gość » 19 paź 2018, o 17:29

I tu jest inaczej-rękojmia dotyczy wszystkich usług wykonywanych przez wszystkich fachowców - to nie zależy od jakiegoś fachowca -to gwarantuje prawo.


"Od 25 grudnia 2014 r. sytuacja się zmieniła. Wszystkie dzieła podlegają jednolitej odpowiedzialności z tytułu rękojmi, a zatem:

- wykonawca dzieła ponosi odpowiedzialność, jeżeli wada dzieła zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania dzieła (dla nieruchomości – 5 lat),

- obowiązuje zasada jednokrotnej naprawy lub wymiany – jeżeli rzecz była już raz naprawiana lub wymieniana (przy dziełach mówimy raczej o poprawie dzieła), konsument może odstąpić od umowy (o ile wada jest istotna)"
Na górę

Postautor: AngryTL » 19 paź 2018, o 22:32

Wcale wszystkim się tak nie wydaje. Mówimy o rękojmi za usługę -czyli o wywiązaniu się z umowy[choćby ustnej].Fachowiec dobrze robi a klient płaci ustaloną kwotę. i tyle.
Jeżeli jest źle zrobione klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.
Jaka płaca taka praca.Więc rękojmię wykona inny fachowiec za dużo wyższą stawkę.
To twoim zdaniem tak to ma wyglądać? Najpierw przychodzi jeden fachowiec, partaczy robotę i na jego miejsce musi przyjść inny i to poprawić? I dwa razy trzeba płacić? Skoro ten pierwszy nie umie wykonywać swojej pracy, to poco się w ogóle jej podejmuje? A jeśli nawet, informuje ładnie pana Stokfisza o awarii jego instalacji, PO NIECAŁYM TYGODNIU, nie chcę się kłócić i go osądzać, to dlaczego się nie zjawi i tego nie poprawi? Nie dla mnie włażenie komuś na głowę i błaganie go o przyjazd. Niech się buja, a te posty są po to, by przestrzec innych przed takimi sytuacjami.
Na górę

Postautor: Gość » 20 paź 2018, o 08:49

Każdy chce zrobić jak najtaniej na chińszczyznie, która po kilku miesiącch ujawnia wady ukryte i wtedy pretensje do fachowca że zawór kapie lub w najgorszym wypadku pęka i zalewa piękne mieszkanko. Trzeba sie określić tanio i byle jak czy drogo dobrze na lata. Nie można w tych czasach określić ceny za tzw. punkt bo na każdej budowie jest inny układ i specyfika. Po wykonanej pracy ustalamy cenę usługi. I wtedy zaczyna się ,,zapłacę panu za trzy tygodnie bo wtedy wezme za buraki kase. Po trzech tygodniach ,, zapłacę za trzy miesiące, po trzech miesiącach zmieniam numer telefonu itp. W najlepszym wypadku zapłacę za materiał w sklepie a fachowiec niech sie cieszy że miał robotę,
Na górę

Postautor: Elektro » 20 paź 2018, o 12:14

Dokładnie zgadzam się z przedmówcą zleceniodawca zazwyczaj wybierze tańszego fachowca który zaniży cenę na materiale który nie nadaje się do niczego a później płacze ze coś nie tak z instalacja się dzieje. Cena usługi uzależniona jest od wiedzy instalatora i materiałów na których pracuje . Czasami jak jestem na poprawkach to zdaje mi się ze serial dla dzieci „Sąsiedzi „ był robiony na autentycznych wydarzeniach
Na górę


Wróć do „Miasto, mieszkańcy, problemy...”