Czy aby zostac dyrektorem szkoly trzeba miec uklad z radnymi ?

Sugestie oraz uwagi do władz miasta, powiatu i gminy.

Postautor: Anonima » 26 maja 2017, o 18:20

Czy warto wstąpić do PiS aby móc zostać dyrektorem w jednej ze szkół ? Jestem nauczycielka z 15 letnim doświadczeniem i tak w zasadzie bezpartyjną bo polityka mnie nie interesuje. Kolega z pracy wczoraj usłyszał, że chciałabym aplikować na jedną z pozycji i podkreślił, że to będzie możliwe jedynie jeśli wstąpie do PiS, gdyż ludzie z lokalnej Prawa i Sprawiedliwości trzymaja piecze nad wszystkim i decydują kto gdzie będzie dyrektorem. Kazali mi się też zbytnio nie nastawiać nawet na jakakolwiek rozmowe w zwiazku z zaprowadzaniem jak to określili "pisowskich porządków" przez jednego z radnych odpowiedzialnych za oświate w okolicy.

Czy jak jestem bezpartyjna mam jakieś szanse ?

Z kim rozmawiać aby zwiększyć swoje szanse lub co potrzeba ?
Na górę

Postautor: Gość » 26 maja 2017, o 20:07

Napewno nie zaszkodzi, jeśli się do prawa i wiadomo co zapiszesz.
Ja na tym nie stracilem. Od 14 miesiecy jestem zapisany. Traktować ich niestety poważnie się nie da. Ale tutaj musisz się nastawić na korzyści. Jakby nie mówić, coś za coś. Gdyby nie przynależność partyjna nic bym do czynienia nie miał z gospodarką komunalną. A tak jest chociaż praca i stanowisko w miare. Ile by sie nie zarabialo jak na Tomaszow godnie.

Jedno co naprawdę [***], to to, że trzeba potakiwać wszystkiemu tak jak z góry pisza. Piszą, że reforma edukacji dobra, i ty mówisz, że dobra. Piszą, że stadnina w Janowie wróciła do dawnej świetności, powtarzasz to i ty. Pisza, że burmistrz super, mówisz to i ty. I tak dalej i tak dalej.

Na tym polega cały biznes.

Jak sie zapisac, masz tutaj.

http://pis.org.pl/partia/wstap-do-pis