O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :panzielony:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Wera » dzisiaj, o 11:48


Po zaprzysiężeniu nowej Rady i Burmistrza na pierwszej sesji odebrać podwyżki, dodatki przydupasom,stanowiska pracy obsadzić swoimi ludźmi jak to się robi w polityce.A jak się coś nie spodoba któremuś(obecnemu)pracownikowi,zawsze można gdzieś indziej iść do pracy.I wtedy robić robotę tak by było dobrze,tylko tym razem ludziom!!! Nie sobie,urzędnik ma być jak dupa od srania dla mieszkańców.A co były Burmistrz chce pokazać na koniec tymi podwyżkami??? Jaki On mądry?Dobry?Czy co?To trzeba mieć tupet Panie T.Stroje do piłki nożnej chłopcom obiecałeś gdzie są???Bo pytają!Wstydu nie macie i syf zostawiacie!!!Szerokiej drogi!
:lol: :lol: :lol: nic się nie zmieni. Ci sami będą pracować co obecnie pracują. Nikt nie będzie nikogo zwalniał ani tym bardziej niczego co dane zabierał.
Gorzej już i tak być nie może a jak nowy Burmistrz nic nie zmieni to oznacza że kłamał dokładnie we wszystkim przypominam że jego hasło to "czas na zmiany" i za 5 lat zostanie zweryfikowany właśnie z tych zmian w funkcjonowaniu gminy a nie duperel typu budowa domu kultury

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » dzisiaj, o 11:40

To może pochwalmy sie jakie na koniec kadencji przygotował wójt niespodzianki dla swoich przydupasów gminnych!! Jakie podwyżki i o ile zlotych. O tym nie piszecie? Martwicie się o przyszłego burmistrza, a ile min stawia na koniec pan T? O tym napiszcie!!
Po zaprzysiężeniu nowej Rady i Burmistrza na pierwszej sesji odebrać podwyżki, dodatki przydupasom,stanowiska pracy obsadzić swoimi ludźmi jak to się robi w polityce.A jak się coś nie spodoba któremuś(obecnemu)pracownikowi,zawsze można gdzieś indziej iść do pracy.I wtedy robić robotę tak by było dobrze,tylko tym razem ludziom!!! Nie sobie,urzędnik ma być jak dupa od srania dla mieszkańców.A co były Burmistrz chce pokazać na koniec tymi podwyżkami??? Jaki On mądry?Dobry?Czy co?To trzeba mieć tupet Panie T.Stroje do piłki nożnej chłopcom obiecałeś gdzie są???Bo pytają!Wstydu nie macie i syf zostawiacie!!!Szerokiej drogi!
:lol: :lol: :lol: nic się nie zmieni. Ci sami będą pracować co obecnie pracują. Nikt nie będzie nikogo zwalniał ani tym bardziej niczego co dane zabierał.

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » dzisiaj, o 11:13

To może pochwalmy sie jakie na koniec kadencji przygotował wójt niespodzianki dla swoich przydupasów gminnych!! Jakie podwyżki i o ile zlotych. O tym nie piszecie? Martwicie się o przyszłego burmistrza, a ile min stawia na koniec pan T? O tym napiszcie!!
Po zaprzysiężeniu nowej Rady i Burmistrza na pierwszej sesji odebrać podwyżki, dodatki przydupasom,stanowiska pracy obsadzić swoimi ludźmi jak to się robi w polityce.A jak się coś nie spodoba któremuś(obecnemu)pracownikowi,zawsze można gdzieś indziej iść do pracy.I wtedy robić robotę tak by było dobrze,tylko tym razem ludziom!!! Nie sobie,urzędnik ma być jak dupa od srania dla mieszkańców.A co były Burmistrz chce pokazać na koniec tymi podwyżkami??? Jaki On mądry?Dobry?Czy co?To trzeba mieć tupet Panie T.Stroje do piłki nożnej chłopcom obiecałeś gdzie są???Bo pytają!Wstydu nie macie i syf zostawiacie!!!Szerokiej drogi!
Zobaczymy, co wasza nowa władza pokaże. Stanowiska pracy obsadzić swoimi ludźmi? Nieźle brzmi już na samym początku. To kim będziecie obsadzać? Jakieś klany się szykują? Obserwujmy, obserwujmy i szybko wyciągajmy wnioski. Niektórzy z potencjalnie obsadzanych to już pewnie stoją w blokach startowych :P

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Dziki » dzisiaj, o 10:52

To może pochwalmy sie jakie na koniec kadencji przygotował wójt niespodzianki dla swoich przydupasów gminnych!! Jakie podwyżki i o ile zlotych. O tym nie piszecie? Martwicie się o przyszłego burmistrza, a ile min stawia na koniec pan T? O tym napiszcie!!
Po zaprzysiężeniu nowej Rady i Burmistrza na pierwszej sesji odebrać podwyżki, dodatki przydupasom,stanowiska pracy obsadzić swoimi ludźmi jak to się robi w polityce.A jak się coś nie spodoba któremuś(obecnemu)pracownikowi,zawsze można gdzieś indziej iść do pracy.I wtedy robić robotę tak by było dobrze,tylko tym razem ludziom!!! Nie sobie,urzędnik ma być jak dupa od srania dla mieszkańców.A co były Burmistrz chce pokazać na koniec tymi podwyżkami??? Jaki On mądry?Dobry?Czy co?To trzeba mieć tupet Panie T.Stroje do piłki nożnej chłopcom obiecałeś gdzie są???Bo pytają!Wstydu nie macie i syf zostawiacie!!!Szerokiej drogi!

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Wera » dzisiaj, o 10:10

Będzie wam tak dobrze, że dobrze wam tak
Za to wam mam nadzieje w końcu się skończą te wałki te chlania za publiczne pieniądze i mam nadzieje że parę mend na sztucznych stanowiskach poleci bo przerost zatrudnienia w gminie jest ok 100% a 12 osób w "domu kultury" to już jest kuriozum na skalę ogólnopolską

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » dzisiaj, o 05:08

Będzie wam tak dobrze, że dobrze wam tak

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » dzisiaj, o 02:39

Tomek przepadł, bo był bułon. Stadion , gdzie się buty gotuja od trawy, a właściwie wype łniacza trawy, czyli kauczukowych kulek.
i mistrzostwa w piłece kopanej na zywo - inna kwestia. Kto z kim jezdził i za bardzo się nie krył. Jeden orzeł samorządów, inny biznesu.
Ten nowy, nie znam czlowieka, ale znam PiS. Tomaz "prawomocny" wyrok dostanie i nie może być nawet urzędnikiem. A że dostanie, kwestia czasu. I niech idzie w pole. Już tam o to zadba banda w togach, poddanych ministrowi Z. Kto pamięta jeszcze , ze Tomek jest szycha w wojewódzkich strukturach PO? PO to taki sam syf jak i PiS , tylko w lepszych garniturkach (brązowe buty do granawtowego garniturku nosi tylko pewowiec). PiS wam zrobi dobrze. Oni sie na tym znają.

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » wczoraj, o 17:55

To może pochwalmy sie jakie na koniec kadencji przygotował wójt niespodzianki dla swoich przydupasów gminnych!! Jakie podwyżki i o ile zlotych. O tym nie piszecie? Martwicie się o przyszłego burmistrza, a ile min stawia na koniec pan T? O tym napiszcie!!

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » wczoraj, o 13:50

No to macie kolejny straszny problem, już nawet nie dosypiacie. Co to będzie la boga la boga sesja nie nagrana, jak tu żyć w tej niewiedzy i o czym plotkować.
Spokojnie każda sesja jest nagrywana od lat wiec zapewne będzie opublikowana.

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: faco » wczoraj, o 11:50

No to macie kolejny straszny problem, już nawet nie dosypiacie. Co to będzie la boga la boga sesja nie nagrana, jak tu żyć w tej niewiedzy i o czym plotkować.

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » wczoraj, o 06:08



I oczywiście starym Lubyckim obyczajem obwinicie za to nowego burmistrza i nowa rade.
A kto będzie za to odpowiadał czy może stary burmistrz ?
No nie. ten jeszcze nie zaprzysiężony pojedzie do supermarketu i kupi Ci magnetofon, a najlepiej cała przyszła rada niech się zrzuci. Aby tylko wyborcy byli zadowoleni :? Zastanów się, kto ma to przygotować? :idea:

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » 15 lis 2018, o 22:57



A kto będzie za to odpowiadał czy może stary burmistrz ?
A kto odpowiada za przygotowanie pierwszej sesji zgodnie z nowym prawem? Chyba to stary burmistrz powinien zakupić sprzęt do nagrywania posiedzeń rady.
To jest nieważne. Czekaliśmy na protokoły, nie były publikowane. Teraz oczekujemy publikacji nagrań z sesji które są przecież nagrywane.

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gossc » 15 lis 2018, o 21:15



I oczywiście starym Lubyckim obyczajem obwinicie za to nowego burmistrza i nowa rade.
A kto będzie za to odpowiadał czy może stary burmistrz ?
A kto odpowiada za przygotowanie pierwszej sesji zgodnie z nowym prawem? Chyba to stary burmistrz powinien zakupić sprzęt do nagrywania posiedzeń rady.

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » 15 lis 2018, o 18:04

Pierwszy test nowego już niedługo. Zobaczymy czy nagranie z pierwszej sesji nowej rady zgodnie z nowym prawem będzie rejestrowane i udostępnione dla mieszkańców, czy usłyszymy, że jest to niemożliwe z powodu nie zakupienia odpowiedniego systemu do realizacji tego zadania.
I oczywiście starym Lubyckim obyczajem obwinicie za to nowego burmistrza i nowa rade.
A kto będzie za to odpowiadał czy może stary burmistrz ?

Re: O lepsze jutro Lubyczy Królewskiej

Post autor: Gość » 15 lis 2018, o 17:18

A nowym lubyckim obyczajem pewnie większość krytykujących tutaj byłego już niedługo burmistrza oraz odchodzącą radę teraz z chęcią zamknęłaby temat lubycki na tym forum. Wcześniej ujadała w najlepsze, a teraz chce wszystkim wmówić, że nastaje lubycka i gminna arkadia. Zobaczymy. Już niedługo. Pierwszy test już niebawem.

Na górę